Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Heb net je draadje gelezen en heel veel herkenbare dingen gelezen. Je bent goed bezig Lika, je mag best trots zijn op jezelf. Een burn out heeft tijd nodig, die moet je echt nemen. Als ik het zo lees leg je nu alweer de lat toch redelijk hoog voor jezelf, rust is ook belangrijk. Het is nooit te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Ik check droog uit! Tot morgen en slaap lekker ♡ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Slaap lekker. Diner geslaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Nuchtere afmelding! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Nuchter en alleen naar bed op Valentijnsdag. Ach ja, voor alles is een eerste keer. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Meld me ook droog af enne komen nog Valentijnsdagen Quinn.. btw jij doet daar volgens mij niet aan ;-) veel te nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Wij zijn allemaal bij Quinn. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 kan Quinn dat aan? huh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 welterusten! Lieve, als jij zegt dat je een mislukkeling bent spreek ik je tegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 Kohtje zag dat je op mijn vraag reageerde maar het ook weer weggehaald hebt. Ik heb het niet kunnen lezen door het reizen vandaag. Geeft niet verder...... Veel gelopen door de stad eind gevlogen.....Ben moe....trusten iedereen. Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden