Vol Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Bah Koh..lastig Ja Lars, vanmiddag weer vrij! Druk met kinderen, schoolproject en muziekles :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Bijna middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Misschien even wandelen Smart. Ik daar nog geen puf voor maar loop ik virtueel even met je mee. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Oh jee, al die tijd ingelogd gestaan Enfin, yoga zit er weer op Rug is nog steeds beurs en gevoelig,maar toch doet de yoga goed, dat voel ik wel Even verzinnen, wat ik vandaag allemaal ga doen Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Yoga geeft mij altijd zoveel ruimte in mijn lijf, alsof alles weer mee ademt. Er komt weer wat los in de oude spiertjes. Jajaja ik had flinke plannen maar denk dat ik zo mijn bed nog eventjes inga. Wel een mooi boek mee dan ik had ook iets verzonnen rapi... maar even geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Oorzaak drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ja smart, Yoga is zeker heel goed voor je lijf Precies zoals jij omschrijft; alles ademt weer en is losser Weet nog steeds niet wat ik zal doen vandaag, maar om nu mijn bed in te duiken...nee, daar moet ik toch even niet aan denken De plannen komen vanzelf, eerst nog maar even een bakkie koffie. Bor Nog gecondoleerd Ga je naar de begrafenis (of heb ik daar nu overheen gelezen ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Goedemorgen (nog net) Voor iedereen die het kan gebruiken veel sterkte en beterschap, liefde, kracht en doorzettingsvermogen! Tegen verwachting toch goed geslapen Rond half 2 krijg ik bezoek van iemand uit een vroeg verleden met zijn kinderen en ik vind het best spannend. Maar het zal waarschijnlijk hartstikke leuk worden. Tenminste dat hoop ik. Jullie horen nog van mij. Iedereen een goede dag gewenst rapilos en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Dagpact: Lars quinnNadia kohtje Burchill Smart Bor Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ík ben nieuw (zie ook wie is wie "Just do it") hoe werkt de dagdraad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ha, Lieselotje, Je hebt het al gevonden zie ik. Dat is mooi Als je wilt, kan je je aansluiten bij het dagpact vandaag Als je niet weet hoe dat moet, wil ik het wel voor je doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Lekkere bokes! Ik stond precies nog ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Welkom Liesje! Laters appelflappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Welkom liselot. Hier maakt de euforie over de pijnbestrijding van gisteren vandaag plaats voor volledige ingekaktheid. Ik ga naar bed! Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Slaap lekker even! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Nog gecondoleerd Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Welkom liselot. Hier maakt de euforie over de pijnbestrijding van gisteren vandaag plaats voor volledige ingekaktheid. Ik ga naar bed! Later! Heb je nu nog steeds last van je kaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Dus je zet je naam bij de dagpact en dan maak je een pact dat je vandaag weer nuchter blijft? Begrijp ik dat zo goed? Aan het eind van de dag meld je je dan weer nuchter af? Dagpact: Lars quinnNadia kohtje Burchill Smart Bor Sis Lieselotje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Klopt helemaal Lieselotje. En tussendoor kun je hier kwijt wat je wilt. Als je dat wilt. Nadia, ik vind je leuk hoor, maar ik trek onze band even wat uit elkaar. Dagpact: Lars Quinn Nadia kohtje Burchill Smart Bor Sis Lieselotje smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ja klopt en als je het moeilijk hebt kan je hier ook terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Top dat spreekt me aan, fijn zo'n actief forum!! Net de vaatwasser uitgeruimd en de wijnglazen van maandagavond in de kast terug gezet. Ze mogen daar wat mij betreft gaan verstoffen... :-/ Vraagje, slikte jullie paracetamollen tegen de afkickverschijnselen? Ik heb enorme hoofdpijn maar wel al 2 liter vocht gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Water en thee blijven drinken Lieselotje, dan gaan de afvalstoffen zo snel mogelijk je systeem uit. En als het voor jou werkt, slaap een uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Welkom Lieselotje. Wat betreft je vraag qua afkickverschijnselen heb ik idd ook paracetamol geslikt maar kreeg ook librium tegen die verschijnselen. Ik heb het tijdens een detox week gedaan waarbij ik opgenomen was. Misschien kun je bv eens met je ha spreken wat je het beste wel of niet kunt doen tijdens zo`n periode. Veel sterkte en kracht toegewenst Lieselotje. Lekker ff een uiltje knappen sbs Nu even de hond uitlaten en dan koffie zetten. De muziek lekker hard en meeblèren tijdens het stofzuigen. Ik ben blij dat ik vandaag nuchter (116 dagen ) en en clean ben. poly, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Toen ik net gestopt was nam ik paracetamol echt alleen als ik de hoofdpijn niet meer kon verdragen. pcm is nogal belastend voor je lever en je wil juist ontgiften/detoxen van de rotzooi in je lijf waar je lever niet aan toe kwam omdat het in actief gebruik bezig was met alcohol verwerken. Ik probeerde juist mijn lever rust te gunnen. Leverbelasting van pcm wordt vaak onderschat. Wat hielp was, water, thee, gezond eten, rust en buiten zijn. In overleg met huisarts/verslavingsarts evt librium, oxazepam......baclofen..... Mijn hielp de Celestial Seasonings sleep well thee met extra valeriaan wel vanaf het begin van de avond een paar koppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden