Bob Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Dank je voor de update. Gaaf dat het zo goed met je gaat. Ik heb hetzelfde: het voelt heel lekker om niet meer te hoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Wat fijn om te lezen Rupsje!! leuk dat je dat even laat weten ook!! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Heb je nu een andere baan ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2017 (bewerkt) Gaat nog steeds heel goed. Ik denk dat ik dit gewoon ga doen! Alcohol brengt me niets. Heerlijk die vrijheid!! 9 mei 2017 bewerkt door Nooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2017 Ha, goed om te lezen! Hier hetzelfde, alcohol brengt ook mij niets, ik heb niet meer het romantische idee dat alcohol me vrij maakt. Juist niet! Succes met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2017 Goedzo Rupsje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Ik stop met het forum. Ik wens jullie niets dan goeds! Bedankt voor alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Dag lief rupsje! Het was leuk je te leren kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 (bewerkt) Fijn dat je je ervaringen met ons gedeeld hebt, Rupsje, en mijn beste wensen voor de verdere toekomst. Ik zal je dan ook maar van het jaarpact afhalen. 19 mei 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Succes Rups.... hou em zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sofie77 Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 ha allemaal zal me even voorstellen: mijn naam is Sofie en ben nu sinds augustus serieus aan het proberen te stoppen met drinken. Eerst gelukt ook: mbv refusal 3 maanden niet gedronken maar toch weer gaan proberen. Ook weer terug naar mijn ex, die is ook alcoholist en coke verslaafd. dat ging weer helemaal mis :'( het drinken en de relatie uiteraard ook. Het één houdt bij mij het ander ook in stand maar dat snapt zelfs een kip....ik ben alleen zo stom dat ik er weer ingetrapt ben. relatie nu net verbroken. Drinken nog niet. Ben wel weer naar de Brijder gegaan en we hebben weer strak gesprekkenschema opgebouwd en in september ga ik dus voor de tweede keer de cursus doen die zij aanbieden, 13 weken. Ik leef daar dus nu naartoe. Voel me alleen echt ZO * en somber nu extra door dat ik gedronken en gebruikt heb gisterenavond en ik mn ex niet meer kan/mag/moet bellen. Hij heeft narcistische persoonlijkheidsstructuur. Maar verder voel ik me dus structureel angstig en heb ik veel stress. Vorige maand een psychiater bezocht en die heeft gegeneraliseerde angststoornis gediagnosticeerd. Nou....dat weet ik al jaren. Nu hebben we er alleen een naampje voor. Nou goed...en verslaafd ben ik dus aan van alles. Roken, drinken, maar ook in relaties verslaafd aan 'de ander'. ik voel me goed als zij me bevestigen anders niet. Mijn geluksgevoel moet van buiten komen. In de vorm van liefde, drank, drugs wat dan ook. Als ik t probeer zelf te voelen voelt er daar iets ZO naar dan ga ik weer drinken. Zo gaat het al 20 jaar. En dus mijn leven staat al 20 jaar stil. Ik heb gelukkig wel een prachtige dochter van 8 jaar!! Ik ga er weer voor ook voor haar/ons, Ben bang dat er anders een keer iets misgaat en ik haar straks (een tijdje) kwijt ben :'( Het helpt me erg om jullie te lezen denk ik!! Hoe zijn jullie hier beland??? lieve groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden