Spring naar bijdragen

Nieuwe ronde, nieuwe kansen


Gast

Aanbevolen berichten

Ha lieve rupsebups! Volgens mij kun je het beste zorgen dat je zo min mogelijk moe bent ( heb je zelf niet altijd veel over te zeggen) een volle maag hebt, niet boos bent en je ook niet eenzaam voelt. Volgens mij kun je eigenlijk alleen een volle maag echt beïnvloeden maar goed.. Dat is het HALT gedeelte. 

Van te voren goed bedenken wat je gaat drinken en wat je gaat doen als iemand je iets alcoholistisch aanbiedt. En met wie je gaat praten of bij wie je gaat staan als je het moeilijk hebt. Neem even vijf minuten forum tijd tussendoor. :)

Want ik gelooooof in:musicnote: joouuuuuw :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede suggesties van Reacher, Rupsje. Misschien een groot stuk chocolade mee of zoiets?

Maar ook zonder dat kun je dit aan, denk ik. Misschien niet leuk, maar dat hoeft ook niet altijd. Ik geloof in jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed van je en wat een confrontatie. Ik vrees datnik vaak om iemands nek heb gehangen.... maar niet gisteren. Heerlijk om dat niet meer mee te maken van mezelf.  

Zou best wel eens inspanningskoppijn kunnen zijn. Zelfde die je in het weekend kan hebben na week hard werken.

Hulde Rups! You did it:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Gisteren weer naar een NA meeting geweest.
Ik zit daar tussen al die mensen die het best nog moeilijk hebben ondanks dat ze al jaren gestopt zijn.
En ik spring er als een puppie doorheen, want eerlijk gezegd, heb ik het echt niet zo moeilijk.

De komende twee weken kan ik niet gaan door omstandigheden, dus is dat voor mij een test om te kijken of ik het ook met minder meetings kan.
Alles gaat me nu voor de wind, maar hoe zal het gaan als dat niet zo is?
Ik ga richting the job...(nu nog), ben bezig met voor mezelf te beginnen ;)

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een dagje wezen autorijden.
Vind ik leuk om te doen met mooi weer.

Twee onwijs dronken mannen zien....zwalken, zigzaggen, weet niet hoe het te benoemen.
Compleet de weg kwijt en met gevaar voor eigen leven en dat van anderen.
Wat ben ik blij dat ik niet meer hoef.

Wat is daar nou leuk aan...
Ik vond het heel erg om te zien:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...