Adriana Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Hoe kan ik mijzelf voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriana Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Hoe kan ik mijzelf voorstellen niemand reageert dus ik plaats zelf wat mij bezig houd. Vanaf 8 dec jl was ik alcoholvrij. Gister heb ik toch weer 3 glazen gedronken. Vandaag wil ik weer starten met geen alcohol. Waarom drink ik? Ik voel mij vaak depri en leeg waardoor ik gemakkelijk ga drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Welkom Adriana. Je bent een wie is wie draadje gestart. Dat is je eigen persoonlijke draadje. Meestal stel je je voor door kort wat te vertellen over hoe en waarom. Je kunt er schrijven over hoe je alcohol de baas worden proces verloopt. Soort van 'dagboekjes' worden het op den duur. En daar kunnen anderen op reageren. Bijvoorbeeld door tips te geven. Verder is er de 'ditjes en datjes draad'. Dat is een soort van huiskamer, waar iedereen die wil wat kan kletsen. Daar is vaker iemand te vinden en krijg je sneller reactie wanneer dat nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriana Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Ja ik ben een ongeduldig typje. Als ik drink drink ik snel en veel. Het liefst zet ik de fles aan mijn mond en drink tot tie leeg is. Mijn kinderen en partner vinden het verschrikkelijk dat ik drink. Dit geeft veel ruzies. Ben al eens 3/4 jaar alcoholvrij geweest. Ik heb een hekel aan mij zelf hoe ik eruit zie ben 20 kg te zwaar en wil dit graag kwijt samen met de alcoholverslaving. Ik hou het echter niet vol dat bewees gister maar weer. Als ik drink drink ik witte droge ijskoude wijn. Heb een hele periode alleen maar veel liggen slapen.Als ik slaap voel ik tijdelijk niks.Hetzelfde als ik drink dan voel ik geen verdriet en leegte. Dat komt daarna dan weer terug in alle hevigheid en dan begint alles weer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Erg herkenbaar dit, minus het ongeduld dan. Welkom hier. Kruidenthee en Lars legden al aardig wat uit. Lees lekker wat en schrijf waar je wilt. Er is veel kennis en ervaring hier, evenals vriendelijkheid en eerlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Heya. Voelde je jezelf minder verdrietig en leeg in die maanden dat je niet dronk? In ieder geval welkom hier. Schrijf zo veel of zo weinig als je wil. We zullen je lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Welkom Adriana. Als je bij de andere draadjes leest merk je dat je niet alleen bent met je probleem. Het kan zijn dat je aan je onderliggende problemen dient te gaan werken om het gestopt zijn vol te houden. Dan wordt de motivatie groter en ook wordt het dan meestal gemakkelijker. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Welkom op het forum, Adriana. Het klinkt alsof de redenen waarom je drinkt ook veel zorg en aandacht nodig hebben. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Welkom ook van mij! en die schrijft die blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Als ik drink drink ik snel en veel. Herkenbaar..niet oplossend Heb jij geen hulp nodig voor jou verdriet en leegte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Oh en natuurlijk welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Hé, hoe gaat het inmiddels met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden