janvmeurs Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ervaring met een delerium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
janvmeurs Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Wie..?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2016 Rapport Share Geplaatst 28 december 2016 Ik heb ze ook gehad Jan. Grote spinnen langs het behang zien lopen, en dingen zien die er niet zijn. Ik heb ze heel vaak gehad, en als ik een beetje pech had lag ik de halve nacht wakker met flinke nadorst. Ik ben zo benieuwd waarom je die vraag stelt. Heb je het zelf ook meegemaakt, of ben je er bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Jawel, maar het is niet iets waar ik zo een eind over weg praat. Wat is het dat je weten wilt? Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Ik heb het één keer gehad. Dat heb ik hier beschreven: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9117-ging-stoppen-te-makkelijk/#entry986243 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Jawel, maar het is niet iets waar ik zo een eind over weg praat. Wat is het dat je weten wilt?Ik begrijp de opening van deze draad niet. 'Wie?' Het klinkt als: 'Eenmaal, andermaal... verkocht!Jan, heb jij zelf ervaringen met een delerium? Is trouwens een delerium hetzelfde als een delier? 2 januari 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Het zijn twee woorden voor hetzelfde verschijnsel; acute verwardheid om uiteenlopende redenen. Een delirium tremens is een specifiek alcohol gerelateerd delirium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden