Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ik ga ook naar bed Bedrukt door situatie van een vriendin en indrukwekkend boek. Morgen niets op de planning, heerlijk vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Haha, ik heb het eigenlijk altijd raar gevonden dat mannen de wc bril naar beneden moeten doen. Misschien vinden zij het wel praktisch als wij hem naar boven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Dus jij wil dat ze in de tuin gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Sjips..alweer zo laat?! Morgen maar weer verder...nu mijn nestje in... Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Niks hoor, stoort me allemaal niet. Ik erger me er gewoon ook niet aan als een man vergeet om de bril naar beneden te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ha die Bor, stom om te zeggen maar tevens ook wel heel fijn om te lezen je twijfels rondom de pubertijd. Ik weet niet of het doorsnee is voor kinderen die onder toezicht staan, maar ik moet toegeven ik was vroeger in mijn pubertijd echt een hel vooral voor mijn mum. Gewoon omdat ik mijn moeder nog wel kon raken en de rest die zich met mij moeide zich professioneel afstandelijk hielden. Daardoor kreeg mijn moeder eigenlijk alles op haar dak. Ik dacht, misschien is dat hetzelfde nu met jou zoon? Zal de boel er niet dragelijker van maken denk ik, maar van deze zijde dus een stukje herkenning van het oogpunt van het kind. Ik houd nu heel erg van mijn mum en ben een leeuwin als het erop aankomt om haar te beschermen. Ook niet gezond maar zo is het nu eenmaal wel. Denk dus dat je goed bezig bent, ookal kost het behoorlijk wat energie zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik heb erg hard de neiging om te schreeuwen dat het puberteit is. Vol en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Sorry. De vaak gemaakte fout pubertijd irriteert me om de een of andere reden mateloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 (bewerkt) . 27 november 2016 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Sorry Lars, je had me al geliked. Ik maak er een potje van zo op de vroege zondagmorgen. Ik zet het wel weer even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Ik hou zelf ook niet van verwijderde berichten en nu doe ik het zelf. Waar moet dat heen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Zoonlief heft de hele avond op de bank gelegen met z"n mobiel en mijn koptelefoon, Ik zei niks, ik liet hem gewoon maar daarnet ineens komt hij tot mij en ik klikte forum weg, hoeft hij niet te weten/ zien. ik zeg ga maar bedklaar maken. Boos! en nog eens Boos!. Zoon met z'n mobiel en zijn mem de hele dag tot 's avonds laat achter de laptop. Je had 'm ook even dicht kunnen klappen en naast je zoon op de bank kunnen gaan zitten. Even quality mem-zoon tijd. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Klinkt mooi Lars. Fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goeie morgen. Even de pc laten updaten en je bent gelijk 2 uur verder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Ik zou zeggen 'beter goed gejat dan slecht geschreven', ware het niet dat ik de schrijfsels van A3 altijd erg waardeer. Wel jammer trouwens dat je ze soms weg haalt A3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden