Momentum Geplaatst 10 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Ik meld me droog af Tot morgen Nadia, Sita2, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Mooie reis Nancy en weer veilig thuis meis♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Droge dag vandaag Welterusten Sita2, Nadia, Momentum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Hier ook droog naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Goed plan Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 november 2016 Rapport Share Geplaatst 10 november 2016 Even welterusten wensen. Nog steeds Kate Bush luisteren, ik kan zelfs schrijven bij haar muziek. Kachel is uit geprutteld, dus zo ook maar mijn nestje opzoeken. Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Waar staat dat spirit weer contact heeft met de melkboer? Kan dat niet vinden? Als jij het zo moeilijk hebt Bor waar is je hulp dan? Je huisarts je psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Het spijt me maar ik heb het dagpact niet waar gemaakt. Niet netjes en zeker dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Nee niet dom. Vandaag nieuwe dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden