Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Dit speciale draadje open ik om Jen welkom terug te heten ( ) en om zelf een keer een draadje te openen. Dat had ik, sinds het forum z'n nieuwe gedaante gekregen heeft, nu al weer enkele jaren geleden, nog nooit gedaan. Voor zover ik me kan herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Ik schrik er een beetje van.. het is me gelukt. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Oh, als het oprecht bedoeld is dikke merci. Gezien dat sterretje weet ik niet of het sarcasme is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Jen, het welkom terug is gemeend. Echt. Dat sterretje is om het niet op een jen-draadje te laten lijken, speciaal bedoeld om elkaar te jennen... Het beginnen van het draadje was meer om te kijken of ik dat kan... en toen ik het bleek te kunnen schrok ik daar weer een beetje van omdat ik eigenlijk helemaal geen nieuw draadje wilde beginnen.. maar ik ben nog niet zo goed wakker, denk ik. Had me dus niet goed gerealiseerd dat er dus écht een draadje zou ontstaan.. Nou ja, laat maar.. geen kwaad in de zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Oh my lord, de verwarring wordt nu compleet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Bedankt Kohtje, doet me eigenlijk wel deugd. Beetje Onzeker hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Haha Von, ik hoop niet dat je veronderstelt dat er naast stoppen en minderen ook nog een jen methode is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Oh my lord, de verwarring wordt nu compleet Kalm maar, Yvonne.. Bedenk voor alles dat niets het waard is om (meer(speciaal toegevoegd voor de minderaars)) te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 ha Jen♥ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Jen, welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden