AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 2 uur of half drie weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nee niet lang hoeven wachten Bor, ik zei daar nog dat ze me vandaag niet konden houden ( had niks bij me ) werd maandag, maar mijn huis is een bende en wilde mijn zus vragen om me te helpen en dat doet ze, heb zelf woensdag voorgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nee niet lang hoeven wachten Bor, ik zei daar nog dat ze me vandaag niet konden houden ( had niks bij me ) werd maandag, maar mijn huis is een bende en wilde mijn zus vragen om me te helpen en dat doet ze, heb zelf woensdag voorgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Zit in de trein te typen, gaat beetje mis geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ben zóóó moe nu in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ja dat kan ik me goed voorstellen Albert, straks maar even een tukkie doen op de bank?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Leverwaardes zijn weer normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Waarom ben je zo moe AR? Je hebt een dapper besluit genomen en daar ga je van profiteren ! Goed gedaan AR! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 En ondertussen probeer ik maar steeds die mensen op jouw avatar te herkennen. Nu denk ik weer ABBA. nancy en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ooh! Wat spiritueel van ze. Dank je, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goedenmorgen Yvonne jij mag het ontbijt doen Dagpact Snoepje Goedenmorgen Yvonne jij mag het ontbijt doen Dagpact Snoepje Snoepje...van snoepje snoepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Hoi Fleurtje! Ja, Snoepje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ben weer thuis, en voor degene die het niet weet of nog niet weet, ik ga eerst detox in en daarna 6 weken intern. Aangezien mijn leverwaardes weer normaal zijn, en verder geen complicaties heb godzijdank is een week detox waarschijnlijk niet nodig, maar ze willen het doen ivm het niet slapen. Tja en wat er daarna gebeurt weet ik allemaal niet meer. Toen ik thuis kwam heb ik eerst maar even een cocktail genomen van paracetamol, diclofenac en oxazepam Ben weer wat rustiger nu, ik kon daar niet eens als een mannequin lopen zo stond ik te stuiteren en ik bedoel dan 1 voet voor de ander steeds. Nou compleet weg hoor evenwicht. Als jullie vragen hebben stel ze gerust ik weet even niets te schrijven meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Hoi Fleurtje! Ja, Snoepje! OMG! Zoals dochterlief het schrijft.. Whoehoeee!!!...allez misschien niet whooehooeee... Whoehooee als het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 (bewerkt) Ik weet anders heel wat te vertellen maar voor nu krijg jij een dikke VETTE KUS Albert! Ik kan wel zeggen dat ik weet hoe het voelt maar hoogstwaarschijnlijk weet ik dat niet.Maaaaaaaaaaaaaar Je hebt ballen! Geen harige maar ze zijn er wel! TROTS 28 oktober 2016 bewerkt door fleurtje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Aaaaaaaaaaah ik zat overal en nergens :-)Dochter steelt de laptop! Kletsen op de poep! Hoe gaat het met je Borresnor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ik las een beetje vertikaal Albert...maar wat staat er nu op de planning? Wanneer moet je binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 allez zeg, zit ik hier op mijn eentje.Goed ik moet me toch stilletjes aan gaan klaarmaken voor Pilates. Snoepje, dikke kus en schop onder je smalle kont.AR, dikke kus en duimen in de lucht. Laters AlbertRemmo en snoepje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Dat is fijn Lars! Moe hier van zwemmen. Bloederige ehbo-aktie uitgevoerd bij een ander, maar was indrukwekkend voor de kinderen. Nouja, toch leuk geweest. Nu film, pannenkoeken en op tijd naar bed vanavond! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ben weer thuis, en voor degene die het niet weet of nog niet weet, ik ga eerst detox in en daarna 6 weken intern. Aangezien mijn leverwaardes weer normaal zijn, en verder geen complicaties heb godzijdank is een week detox waarschijnlijk niet nodig, maar ze willen het doen ivm het niet slapen. Tja en wat er daarna gebeurt weet ik allemaal niet meer. Toen ik thuis kwam heb ik eerst maar even een cocktail genomen van paracetamol, diclofenac en oxazepam Ben weer wat rustiger nu, ik kon daar niet eens als een mannequin lopen zo stond ik te stuiteren en ik bedoel dan 1 voet voor de ander steeds. Nou compleet weg hoor evenwicht. Als jullie vragen hebben stel ze gerust ik weet even niets te schrijven meer Goede stap genomen! Ik moest een dagboek en een wekker kopen toen ik in de kliniek was. Telefoon en andere elektronica gingen in de kluis. Contant geld is ook handig, ik kon boodschapjes mee laten brengen. Geld lag overigens ook in die kluis, de counselors hadden toegang. Let een beetje op de kleding die je meeneemt, veel heb je niet nodig. Sportspullen zijn handig. Het ondergoed was roze gewassen was door een behulpzame medebewoner, die een rode trui bij mijn witte ondergoed had gedaan... Inmiddels is dat weer vervangen door nieuw, wit..... wel handig nu ik misschien weer ga daten.. Toiletspullen: kijk even of er hoe dan oom alcohol in verwerkt zit. Dan kun je dat beter thuis laten en vervangen door alcoholvrij spul. Een goede, lekker schrijvende pen vond ik ook handig. Als je erg hecht aan persoonlijke muziek: neem een spelertje mee, want geen telefoon. Ik had tot mijn geluk een stroom verdeelslof meegenomen, zodoende had ik een nachtlampje en kon ik toch mijn tandenborstel opladen. Zomaar wat tips die me nu nog te binnen schieten. Oh ja, wachtwoorden voor sommige sites zijn ook handig. Ik mocht 20 minuten per week op een vingercomputer om mail te lezen. Sterkte en veel gelatenheid en inspiratie! AlbertRemmo en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Klinkt leuk Vol! Ja, behalve die ehbo- aktie dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Een Ehbo cursus toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Geen cursus vandaag, maar wel in mijn achterhoofd gelukkig. Daar waar ongeveer de wond zat bij dat kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Tips klinken waardevol jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Een bloederig ongeval. Dat is minder. Beetje verkeerd opgevangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden