Spring naar bijdragen

heftig


mama
 Share

Aanbevolen berichten

Ik kom uiteindelijk van 4 mg..... Ieder lichaam reageert anders, persoonlijk zou ik de 1 mg afbouwen en geen diazepam overstap doen obv eigen ervaring. De Ashton manual is een handleiding die ik er naast heb gebruikt maar keek Hoe mijn lichaam reageerde . Ik bouwde 1/8 mg per 5 dagen af, dit is wel de kleinste hoeveelheid die van 1 mg tablet lorazepam is te snijden. Daarnaast had ik begeleiding van arts. S6 met de afbouw! !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

S6, goed op reactie lichaam Letten. Bij iedere stap was 3 dag ergst, de 5e hersteld ik en dan ging weer af, dus best heftig omdat je dan iedere 5 dagen ontwenning meemaakt. Dit gold voor mij maar Iedereen reageert anders zoals je leest op forum. Heb je wel begeleiding van arts (ben ik niet)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja al 2 dagen een achtste minder gedaan en gaat redelijk... ik zat eerst aan alprazolam en was daar te vroeg mee gestopt... dit werd een hel, vandaar aan de lorazepam gezet. hoop dat mij dit ook gaat lukken

Had wel n nachtmerrie vanacht maar dat kan natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was heel actief, danste 12u per week en gaf 12u kleuterturnen ook nog. Op een gegeven moment sliep ik niet meer. Dokters denken dan direct aan depressie maar ik was helemaal niet depressief.. was altijd vrolijk en actief maar van de ene dag op de andere sliep ik haast niet meer en dit zo 8 maanden aan een stuk en alles blijven voortdoen. Dit heeft me de nek omgedaan. De dokter gaf me een slaappilletje om even bij te komen en zei neem niet te lang maar wat is niet te lang ? Na 3 weken voelde ik me al ontzettend naar en wist niet wat 'r met me gebeurde. Tolerantie blijkbaar al na zo'n korte tijd (moest ik zelf achterkomen) maar heb hierdoor wel 2 maanden de hel doorgemaakt. Had nooit gedacht dat iets wat ik maar 4 maanden nam zo'n ramp zou veroorzaken. Inmiddels zal ik 'r langer overdoen om 'r vanaf te geraken dan ik het genomen heb. Daar ik zo gevoelig reageer moet ik slakkentraag gaan als ik wil kunnen blijven functioneren met 2 kids. Er zijn echter weinig dagen waarop ik me helemaal goed voel maar ik probeer bezig blijven en ben sinds vorige week weer begonnen met mijn passie zumba (enkel rustige liedjes want de powery ones kan ik niet aan) Had ik dit geweten was ik er idd nooit aan begonnen ... er zijn andere manieren om weer te leren slapen maar toen was het al te laat ! We kunnen niet anders als vechten om onszelf weer terug te krijgen ! En het moet gewoon lukken !

Succes ook voor jou x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor mij goed helpt is magnesiumcitraat 200 mg in de ochtend, middag en avond. Hierdoor heb ik minder krampen, ik had er heel erg last van.

Na t avondeten neem ik 300 mg Rhodiola.

Dit op advies van een orthomoleculaire arts, die op de hoogte is van mijn afbouw van Diazepam.

Ik ga zaterdag naar de 1 mg, 5 dagen later naar 0,5 mg en 5 dagen later naar 0 mg. Tot nu toe werkt dit voor mij.

Maar goed, ieder lijf is anders. Ik weet wel dat Rhodiola vaak wordt gebruikt bij mensen met n burn out.

Succes allemaal,

Liefs Sunngirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag maar de 1 mg gegaan (Diazepam) Het gaat tot nu redelijk goed, af en toe griepgevoel en spierpijn. En soms voel ik mn stemming n beetje schommelen. Over 5 dagen zak ik naar 0,5 mg en dan zak ik na een paar dagen naar de 0!!

Ik gebruik ook de Alpha Stim, n apparaatje wat de Alpha golven in je hersenen stimuleert. Een geweldig ding, gekocht via GGZ Den Haag en ik gebruik t nu iedere dag.

Vind ik wel n uitkomst in deze situatie!

Ik ben er dus bijna, hoe gaat t met de rest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook al n hele stap! Ik heb ook wel zware momenten hoor, maar hou in t vooruitzicht dat ik bijna klaar ben en dat t dan alleen maar beter kan worden.

Soms flinke nachtmerries en dan trekt t weer weg. Deze middelen kunnen je compleet anders laten voelen, waardoor je je soms n ander mens voelt. Alsof je niet meer bij jezelf kunt komen, maar dat trekt gelukkig telkens wel weer bij.

Ik wens je heel veel sterkte en succes, ik weet hoe ongelofelijk zwaar t is. Ik hoop dat je goede ondersteuning hebt en begrip van je omgeving,

Liefs Sunngirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat idee heb ik dus ook een beetje dat niet meer bij jezelf komen....

Heb mezelf idd verdoofd met de xanax en ben daar waarschijnlijk nog depressiever van geworden.... vervolgens ga je naar de huisarts en dan wordt er niet gekeken of dat aan het middel kan liggen. Ik ben er daadwerkelijk op een zwak moment ingretrapt maja... eigenlijk hoop ik dan de afbouw van lorazepam bij mij de mist doet optrekken. Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...