mama Geplaatst 17 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Fijn om te horen zeg! Ik ga 1 mg afbouwen die ik nu nog savonds neem. Wat adviseer jij me hierin? Ben je trouwens een man of vrouw? En hoeveel gebruikte je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benzozat Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ik kom uiteindelijk van 4 mg..... Ieder lichaam reageert anders, persoonlijk zou ik de 1 mg afbouwen en geen diazepam overstap doen obv eigen ervaring. De Ashton manual is een handleiding die ik er naast heb gebruikt maar keek Hoe mijn lichaam reageerde . Ik bouwde 1/8 mg per 5 dagen af, dit is wel de kleinste hoeveelheid die van 1 mg tablet lorazepam is te snijden. Daarnaast had ik begeleiding van arts. S6 met de afbouw! !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 18 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Ik doe dit ook ben zo zat en hopenlijk lukt het mij ook. Fijn dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benzozat Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 S6, goed op reactie lichaam Letten. Bij iedere stap was 3 dag ergst, de 5e hersteld ik en dan ging weer af, dus best heftig omdat je dan iedere 5 dagen ontwenning meemaakt. Dit gold voor mij maar Iedereen reageert anders zoals je leest op forum. Heb je wel begeleiding van arts (ben ik niet)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Nee is een heel lang verhaal... Gaat het nu nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benzozat Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ja, gelukkig wel, enige is nog wat vaker wakker worden maar mag niet klagen. Overige klachten na 5 dagen over en lijken weg te blijven. Kan nog weinig stress hebben, dat wel. Al begonnen met 1/8 minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Ja al 2 dagen een achtste minder gedaan en gaat redelijk... ik zat eerst aan alprazolam en was daar te vroeg mee gestopt... dit werd een hel, vandaar aan de lorazepam gezet. hoop dat mij dit ook gaat lukken Had wel n nachtmerrie vanacht maar dat kan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Hoe gaat het shakemarieke? Ben jij hier ook ingerold zonder er erg in te hebben? Was het nl nooit gaan gebruiken als ik had geweten dat ik er zo afhankelijk van zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakemarieke Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Ik was heel actief, danste 12u per week en gaf 12u kleuterturnen ook nog. Op een gegeven moment sliep ik niet meer. Dokters denken dan direct aan depressie maar ik was helemaal niet depressief.. was altijd vrolijk en actief maar van de ene dag op de andere sliep ik haast niet meer en dit zo 8 maanden aan een stuk en alles blijven voortdoen. Dit heeft me de nek omgedaan. De dokter gaf me een slaappilletje om even bij te komen en zei neem niet te lang maar wat is niet te lang ? Na 3 weken voelde ik me al ontzettend naar en wist niet wat 'r met me gebeurde. Tolerantie blijkbaar al na zo'n korte tijd (moest ik zelf achterkomen) maar heb hierdoor wel 2 maanden de hel doorgemaakt. Had nooit gedacht dat iets wat ik maar 4 maanden nam zo'n ramp zou veroorzaken. Inmiddels zal ik 'r langer overdoen om 'r vanaf te geraken dan ik het genomen heb. Daar ik zo gevoelig reageer moet ik slakkentraag gaan als ik wil kunnen blijven functioneren met 2 kids. Er zijn echter weinig dagen waarop ik me helemaal goed voel maar ik probeer bezig blijven en ben sinds vorige week weer begonnen met mijn passie zumba (enkel rustige liedjes want de powery ones kan ik niet aan) Had ik dit geweten was ik er idd nooit aan begonnen ... er zijn andere manieren om weer te leren slapen maar toen was het al te laat ! We kunnen niet anders als vechten om onszelf weer terug te krijgen ! En het moet gewoon lukken ! Succes ook voor jou x alpaca en Ellendig reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Ook zon heftig verhaal shakemarieke! Bij mij was het idd alleen maar spanning na geboorte zoontje...en toen kreeg ik alprazolam... dat leek wat te verlichten, maar uiteindelijk wordt je denk ik tollerant en artsen hebben dat niet door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Hoe gaat het benzozat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benzozat Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Nog steeds goed, slapen om ca 3 uur wakker, dat is enige. Nou ja, verkoudheid is hardnekkig. Soms nog wat spierin in benen. Krijg meer energie en beter voelen zet door. @Mamma, is nog vol te houden de 1/8 vermindering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 22 september 2016 Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Wat voor mij goed helpt is magnesiumcitraat 200 mg in de ochtend, middag en avond. Hierdoor heb ik minder krampen, ik had er heel erg last van. Na t avondeten neem ik 300 mg Rhodiola. Dit op advies van een orthomoleculaire arts, die op de hoogte is van mijn afbouw van Diazepam. Ik ga zaterdag naar de 1 mg, 5 dagen later naar 0,5 mg en 5 dagen later naar 0 mg. Tot nu toe werkt dit voor mij. Maar goed, ieder lijf is anders. Ik weet wel dat Rhodiola vaak wordt gebruikt bij mensen met n burn out. Succes allemaal, Liefs Sunngirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 22 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2016 Ik loop idd ook bij ortho arts... heb daar ook veel steun aan, heb ook wat met magnesium en nog wat andere dingen. 1/8 ste minder gaat redelijk. De 1e nacht beter dan de andere nacht,maar ik wil wel door. Goed te horen dat het goed gaat met jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 24 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Hoe gaat het met jullie mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Ik ben vandaag maar de 1 mg gegaan (Diazepam) Het gaat tot nu redelijk goed, af en toe griepgevoel en spierpijn. En soms voel ik mn stemming n beetje schommelen. Over 5 dagen zak ik naar 0,5 mg en dan zak ik na een paar dagen naar de 0!! Ik gebruik ook de Alpha Stim, n apparaatje wat de Alpha golven in je hersenen stimuleert. Een geweldig ding, gekocht via GGZ Den Haag en ik gebruik t nu iedere dag. Vind ik wel n uitkomst in deze situatie! Ik ben er dus bijna, hoe gaat t met de rest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 24 september 2016 Rapport Share Geplaatst 24 september 2016 Voor de mensen die interesse hebben: http://www.ggzgroep.nl/behandeling/alpha-stim Volgens mij zijn de 1e paar weken gratis, zodat je t uit kunt proberen. Het is voor mij alweer even geleden dat ik daar geweest ben, maar ben nu heel blij dat ik m nog heb! Liefs Sunngirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 26 september 2016 Rapport Share Geplaatst 26 september 2016 Hoe gaat t met de rest? Erg rustig hier! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 27 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2016 Met mij gaat het wel... zit op 0.75 lorazepam... een kwart eraf al 5 dagen en het gaat redelijk. Slapen wel ok. Ik doe een achtste per 2 weken. Fijn dat het goed gaat sunn girl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 28 september 2016 Rapport Share Geplaatst 28 september 2016 Dat is ook al n hele stap! Ik heb ook wel zware momenten hoor, maar hou in t vooruitzicht dat ik bijna klaar ben en dat t dan alleen maar beter kan worden. Soms flinke nachtmerries en dan trekt t weer weg. Deze middelen kunnen je compleet anders laten voelen, waardoor je je soms n ander mens voelt. Alsof je niet meer bij jezelf kunt komen, maar dat trekt gelukkig telkens wel weer bij. Ik wens je heel veel sterkte en succes, ik weet hoe ongelofelijk zwaar t is. Ik hoop dat je goede ondersteuning hebt en begrip van je omgeving, Liefs Sunngirl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mama Geplaatst 29 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Nou dat idee heb ik dus ook een beetje dat niet meer bij jezelf komen.... Heb mezelf idd verdoofd met de xanax en ben daar waarschijnlijk nog depressiever van geworden.... vervolgens ga je naar de huisarts en dan wordt er niet gekeken of dat aan het middel kan liggen. Ik ben er daadwerkelijk op een zwak moment ingretrapt maja... eigenlijk hoop ik dan de afbouw van lorazepam bij mij de mist doet optrekken. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden