rapilos Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Rustig blijven doorademen jongens, dat doe ik ook maar. Ik vind dit verschrikkelijk zulke temperaturen maar ik kan er niks aan doen. Goedemorgen.. Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Kruidenthee Quinn MarQ Nadia Asterix Bor Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ga mijn auto maar es met de hand wassen denk ik heerlijk met veel koud water Wel pal in de zon gaan staan hè, niet van dat voorzichtige in de schaduw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Goedemorgen, beste frummers, Ben een beetje laat met aanmelden, maar mijn computer vond het vanochtend nodig op een uur te gaan up-daten. Vanochtend heerlijk aar yoga geweest, vanmiddag naar de natuurgeneeskundige therapeut, en vanavond naar de nieuwste film van Bridget Jones ! Dit gaat een heerlijke dag worden. Wat zeg ik...dit is al een heerlijke dag Deze temperaturen vindt ik echt zalig ! Balkon deur open, luchtig t-shirtje aan, en het niet eens koud hebben. Kwam net een buurvrouw tegen; klagend puffend en zwetend Snap er niets van Misschien kan ik beter in de tropen gaan wonen, zit ik de hele dag lekker in mijn vel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Die buurvrouw is rond de 50 zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Die buurvrouw is rond de 50 zeker... Nee, rond de 70, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dan ligt het aan de leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Nou Pumpkin is al lang bezig in de brandende zon en bikini, zie je dat dan niet Asterix? Nee, jij wel? Maak eens een foto dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 tweede helft van de dag-pact: MomentumRosajowanLarsKruidentheeQuinnMarQNadia Asterix Bor Rapilos Basta Als Asterix en Quinn geen ban krijgen, weet ik genoeg; de moderator is een man, of een vrouw beneden de 50. Met sommige dingen spot je niet, jongens. Asterix, je hebt een wijze vrouw. Mootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dan ken jij Basta niet. En meer zeggen we niet. (Bor, ik vond het ook grappig! Ik schep verwarring, ik zal zorgvuldiger zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 wat is het vies geil warm, mijn hemeltje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 door grote lekkage twee weken geen douche, helemaal fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 dat worden middeleeuwse luchten en geuren en kleuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Asterix, je hebt een wijze vrouw. Ik zal het doorgeven.. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 dat worden middeleeuwse luchten en geuren en kleuren... Echte mannen wassen zich niet, die eten alleen maar vlees en roken zware shag. (Alhoewel, "echte" mannen van tegenwoordig botoxen zag ik gister op tv. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik heb nix vrouwonvriendelijks gezegd hoor, if memory serves me right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ben benieuwd hoe serieus hij de boodschap het heeft ontvangen en of hij je respecteert ! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Als Asterix en Quinn geen ban krijgen, weet ik genoeg; de moderator is een man, of een vrouw beneden de 50. Met sommige dingen spot je niet, jongens. Asterix, je hebt een wijze vrouw. I do like your sense of humor Mootje en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Als hij je respecteert stopt hij nu met zijn toenaderingspogingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 http://www.telegraph.co.uk/news/2016/09/14/jean-claude-juncker-denies-alcohol-problem-during-interview-in-w/ Om verdrietig van te worden :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 basta, op 14 Sept 2016 - 12:47, zei: Als Asterix en Quinn geen ban krijgen, weet ik genoeg; de moderator is een man, of een vrouw beneden de 50. Met sommige dingen spot je niet, jongens. Asterix, je hebt een wijze vrouw. I do like your sense of humor Ik ook! ☺ basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dat voelde ik al aankomen ... Heb je gereageerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Blokkeren op je telefoon Spirit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 (bewerkt) Je kunt ook niet reageren en de deur niet open doen als hij voor de deur staat. 14 september 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Om verdrietig van te worden :-( Pijnlijk, hè? Het lijkt me een leuke man, bah, die rot-alcohol. Of is het roddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 (bewerkt) Ik vrees dat reageren op die vent echt nooit tot gehoopte resultaat gaat leiden. Tip: doe ook echtwat je hem hebt gezegd; geen contact (dus geen reakties!) meer. 14 september 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden