Nelson Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Thnx! Toch een contradictio in terminis, want eigenlijk zorgt mijn laatste slok er ook voor dat ik de alcohol vaarwel zeg. Moet ik hem omarmen en een behouden vaart wensen? Nu hij er immers niks meer aan kan doen en ik voor het leven kies en dat van mijn gezin. Denk dat ik dat doe, hij kon er eigenlijk ook niets aan doen... (Als ik dit morgen teruglees....) Wat is de dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Ik ben eigenlijk zelf bij hem weg gevlucht, klinkt mooier als je op een fatsoenlijke manier kunt afscheid nemen. Hij werd mijn ook gewoon de weg ontboden, gelukkig want anders was het afscheid nemen nog moeilijker geworden. Dus ja.. wens hem een behouden vaart.. maar zeg geen tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Wauw...mooi gezegd allemaal...Haal ik ook veel steun uit..droog dag 11 door gekomen!x ik voel me fijn. Veel liefde en kracht voor jou Nelson de aankomende dagen.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nelson Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Dank jullie wel allemaal! Zou zo graag een keer vroeg op willen staan, nuchter, in stilte het leven omarmen en kijken wat de dag je brengt i.p.v. dat je weet wat je vanavond doet, dag in dag uit... Tine en Claartje68 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Het kan Nelson. En mij bevalt het goed. Had ik veel eerder moeten doen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Niet alleen het opstaan is een verademing, ik ben ook steeds aangenaam verrast als ik 's avonds nog even in de auto stap voor het een oft ander. huttula en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Vandaag is jouw dag Nelson! maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Welkom Nelson en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 En hoe gaat het Nelson ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nelson Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ja goed Skyer! Ik weet eigenlijk niet wat ik meemaak! Het voelt zo goed. In slaap vallen is eigenlijk het enige wat lastig is. Wakker worden is daarentegen heerlijk. Ik dacht altijd dat alcohol mijn emoties dempte, maar is (tot nu toe dan) juist niet het geval! Ik ben hartstikke helder, rustig in mijn kop en hou energie over voor de kinderen. Misschien is die euforie herkenbaar in het begin en is het wachten op een keerpunt, maar ik heb er wel vertrouwen in. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ja goed Skyer! Ik weet eigenlijk niet wat ik meemaak! Het voelt zo goed. In slaap vallen is eigenlijk het enige wat lastig is. Wakker worden is daarentegen heerlijk. Ik dacht altijd dat alcohol mijn emoties dempte, maar is (tot nu toe dan) juist niet het geval! Ik ben hartstikke helder, rustig in mijn kop en hou energie over voor de kinderen. Misschien is die euforie herkenbaar in het begin en is het wachten op een keerpunt, maar ik heb er wel vertrouwen in. Dat is goed nieuws Nelson! Ik ervaar exact hetzelfde, wat een fijn gevoel he? Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 Ja goed Skyer! Ik weet eigenlijk niet wat ik meemaak! Het voelt zo goed. Wij weten eigenlijk óók niet wat jij nu meemaakt. Gaat het een beetje? Hopelijk wel, we lezen en leven met je mee........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 (bewerkt) Fijn hé! Heb je trucs, oefeningen enz om beter te kunnen slapen? Er valt een hoop winst te behalen op dat gebied. Er is ook, bedenk ik nu, een slaapdraadje hier, toch? 10 oktober 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nelson Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Ja het gaat weer goed. Terugval gehad, nu weer 10 dagen zonder. Momenteel heel druk met werk. Als ik wat meer tijd heb, vertel ik het wat uitgebreider. Kom hier nog wel regelmatig hoor. Bedankt voor jullie reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Weet niet hoe het bij jou zit, maar een van mijn valkuilen is dat ik me bij een terugval (een "echte" terugval dan, niet een paar glazen of één dag) terugtrek in een isolement. Alle stekkers overal uit en zo alleen mogelijk zijn. Nadeel daarvan is dat steeds moeilijker wordt om terug te komen. Mocht dat bij jou ook zo werken, blijf dan vooral niet weg van dit forum bij een terugval. Sharing is caring, weet je wel. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden