Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Bedoel je dit draadje Agnieta? http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2094-het-gat-in-jehart/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ik zit al 1,5 uur te worstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 knuffel Vol worstelen met of tegen? Vol en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (bewerkt) Tegen natuurlijk 7 september 2016 bewerkt door Vol basta en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Oef...gelukkig Vol...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Da's wel lang trouwens...pfffff...anderhalf uur. En is het nu echt voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ja, ik heb weer rust Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 En was er een aanleiding? Of kwam het zomaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (bewerkt) Ik denk 'verveling' Vrije middag, kinderen lekker aan het spelen en een avond alleen voor de boeg. Er was ruim tijd om even naar de winkel te gaan en een klein flesje wijn te halen (in mijn hoofd voelt dat als traktatie). Niet voor nu acuut, maar vanavond. Nu avondritueel begonnen en geen verleidingen meer gelukkig Ik weet dondersgoed dat nu 2 glazen over een paar weken weer gaat oplopen tot weer 5 glazen en bijna dagelijks 7 september 2016 bewerkt door Vol kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Goed hoor Vol, De crisis weer voorbij Even flink wat eten helpt ook goed trouwens tegen de trek. Hier een flinke maaltijdsalade op. En..wat is het nog steeds een heerlijk weer. Genieten dit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 craving alert hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 DON'T MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 MarQ, Eet even wat, en maak daarna een wandeling. Het is heerlijk weer ! Voel je je vast beter daarna. En graving, gaat altijd weer over he, dus uitzitten man ! Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Spirit, Ik had gisteren ook zo'n off-dag, maar voel me vandaag weer stukken beter Dat gun ik jou ook hoor Misschien kan je iets organiseren om als vrijwilliger hier en daar in tehuizen wat te komen spelen. Volgens mij zijn ze daar harstikke blij mee, en geeft jou dan ook weer een goed gevoel En het informeren daar naar geeft je ook weer wat te doen. Zomaar een ideetje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 MarQ, straks heb je 'm weer onder de knie, en dan bén je me toch tevreden en opgelucht. Wedden? Er zit een duiveltje op je schouder, mep 'm eraf! Claartje68 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Vol, goed van je! Ook om hierheen te komen: Bind me vast!! Fijn hè, dat je stand hebt gehouden! Nu MarQ nog even afleiden. De muziekdraad, MarQ! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ai jij ook.. 't is dat lekkere weer zeker.. diep blijven ademen en veel water drinken.. je hebt gewoon dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Update : Ik heb de AA lijn gebeld en ik denk dat ik aan dit hele fijne forum alleen niet genoeg heb en ga morgen naar m'n eerste AA meeting !! hoe goed het op zich ook gaat , tegen craving is geen kruid gewassen basta en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Verstandige zet MarcQ.. je gaat morgen al. Ben benieuwd zeg.. Ikzelf ben nu 2 x geweest, mijn draai nog niet helemaal gevonden hoor. Is de craving afgezakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Vandaag dag 8 zonder wijn maar ik had vanmiddag zo'n trek...filmpje van mw Noorlander bekeken en werd er treurig van omdat ik toen zo voelde ik kom er nooit meer vanaf.. Manlief gelukkig om de buurt die mij even ter afleiding mee naar boven nam en het hielp! basta en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Gewoon dorst... honger zit wel in HALT, dorst niet. Dorst is bij mij inderdaad geen trigger. Maar dorst was wel een reden om meer sterke drank te drinken. Druk -> dorst -> greep naar het dichtstbijzijnde glas -> slok sterke drank -> meer dorst ... . Niet slim, wel waar. Lukt ie MarQ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Zat te typen tijdens je update marQ. Klinkt als een hele hele goede actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje68 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 MarQ, hoe is het nu? Even lekker douchen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Huh Claartje je man die je even mee naar boven nam?? Geen details ajb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden