Spring naar bijdragen

Dinsdag, 23 augustus 2016


jowan

Aanbevolen berichten

@Peetr:  quote;"ik hou het er nu maar op dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn."

 

Nuchter worden en blijven is een programma van actie. Je kunt niet op je krent blijven zitten op wonderen of een God die het even voor je regelt.

Zoek het bij jezelf en niet bij anderen of externe factoren.

Naast het willen is een besluit nemen een werkzame actie. Achter zo'n besluit blijven staan kan met behulp van anderen als je het lastig hebt. Forum of zo.

 

Je hoeft het niet alleen te doen, maar je moet het wel zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetr, zorg ervoor dat je ergste gedachten niet waar worden!! Want het ligt in jezelf....

 

 

Ik mag niks zeggen, mijn dagpact is niet gehaald. (ruzi mt de E van d laptop)

 

Ontz grote belastingaanslag..... :(  :( ontzet.

 

Welterustn allen :musicnote:  :moon:  :(

 

nit alle fouten aangpast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon, droog, clean, nuchter en sober af voor de dagpact.

Fijne dag gehad, over de kop van Walcheren 20 km langs en door het water en een km of twee gezwommen.

Daarnaast tijd voor mezelf genomen, gemediteerd en gebeden.  En geschreven. Er komt veel los over mijn jeugd. Ik schrijf het op, dan beklijft het. Niet wat ik schrijf is belangrijk maar dát ik schrijf.

Ik heb ook wat besluiten genomen naar anderen. Die moet ik nu gaan informeren. Ik maak de afstand wat groter omdat het een beetje schuurt met mijn nieuwe leven.

Soms stappen er mensen in mijn trein van herstel, soms stappen er uit. Tis nie aans.

 

(Strand en zwemmen: als het strand leeg is, zoals vandaag vaak, laat ik mijn rugzak gerust liggen in het zicht. Als het wat drukker is, vraag ik een gezinnetje of ik hem in de buurt van hun spullen mag laten liggen. Kan allemaal. Maar een vreemde vragen om me met anti-zonnebrand in te smeren durf ik toch niet. Da's jammer want ik voel flinke delen van mijn lijf branden, nu.)

 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat ben ik toch moe, heb het idee dat ik dagen kan slapen...

 

Vandaag veel gedaan en naar tevredenheid. Kinderen hadden een goede schooldag dus dan ben ik helemaal blij. En dan rond de namiddag zoooo moe. Vandaag dacht ik even te gaan liggen toen kinderen naar sport waren; knal ik me toch in een diepe slaap van ruim een uur. Ik ben daarna niet meer echt wakker geworden en ga ook maar weer op tijd naar bed. Droog uiteraard ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetr, zorg ervoor dat je ergste gedachten niet waar worden!! Want het ligt in jezelf....

 

 

Ik mag niks zeggen, mijn dagpact is niet gehaald. (ruzi mt de E van d laptop)

 

Ontz grote belastingaanslag..... :(  :( ontzet.

 

Welterustn allen :musicnote:  :moon:  :(

 

nit alle fouten aangpast ;)

Ah wat jammer Smart, ook van je belasting. En dat je dat dan de trigger laat zijn om te drinken...laat je die aanslag je dubbel raken  :(

 

Ik hoop dat je wel goed slaapt. Tot morgen!

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon, droog, clean, nuchter en sober af voor de dagpact.

Fijne dag gehad, over de kop van Walcheren 20 km langs en door het water en een km of twee gezwommen.

Daarnaast tijd voor mezelf genomen, gemediteerd en gebeden.  En geschreven. Er komt veel los over mijn jeugd. Ik schrijf het op, dan beklijft het. Niet wat ik schrijf is belangrijk maar dát ik schrijf.

Ik heb ook wat besluiten genomen naar anderen. Die moet ik nu gaan informeren. Ik maak de afstand wat groter omdat het een beetje schuurt met mijn nieuwe leven.

Soms stappen er mensen in mijn trein van herstel, soms stappen er uit. Tis nie aans.

 

 

Dat klinkt eigenlijk heel mooi, hoewel ik me kan voorstellen dat het niet allemaal maar gemakkelijk is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...