Spring naar bijdragen

Nieuw hier en voorstellen


Skyer

Aanbevolen berichten

Vandaag alweer 6 week alcoholvrij! Gaat momenteel erg goed met mij en zware angstaanvallen heb ik niet meer gehad (klopt af). Hopelijk houd ik dit zo vast de komende tijd.

Skyer, wat geweldig! Wat een opbrengst. Dus die zware angstaanvallen hebben echt met de drank te maken. Een dikkere stok achter de deur is haast niet te bedenken!

(Lady Jane: niet op je leeuwenbek gaan... Supervondst!)

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skyer, wat geweldig! Wat een opbrengst. Dus die zware angstaanvallen hebben echt met de drank te maken. Een dikkere stok achter de deur is haast niet te bedenken!

(Lady Jane: niet op je leeuwenbek gaan... Supervondst!)

Al zullen die angstaanvallen nog weleens voorkomen, maar het is niet meer zo erg als 14 dagen geleden. Op naar de 8 weken alcoholvrij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat goed Skyer, petje af. Prachtig dat je merkt dat de angstaanvallen minder zijn geworden!

Het euforische gevoel is eraf, dat herken ik. Ben je bang dat er daardoor iets kan gaan veranderen? Dat je er misschien te makkelijk over gaat denken, of dat de motivatie wegzakt?

Zet hem op verder hoor!

Hoi MijnGerrit,

Mijn motivatie zal niet veranderen, maar ik hoop gewoon dat ik eindelijk van die constante angst en neerslachtigheid ben verlost. Ik heb zo'n gevoel dat dit moment er aan zit te komen, want momenteel voel ik mij nog gewoon goed en dat gevoel was ik al een paar jaar kwijt :).

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte man. Ik heb geen ervaring met dat soort dingen en kan dus niets zinnigs zeggen.

Één ding weet ik zeker: alcohol brengt hierin geen verbetering. Maar dat wist je al.

 

Nee dat is inderdaad geen optie! Laten we hopen dat het snel beter gaat. De stappen naar therapie zijn gezet, maar door de belachelijk lange wachttlijst rest mij niets dan wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, vasthouden..in de zin van je realiseren dat het ook goed kan gaan.

En als je wel angst krijgt, wat is dan het ergste wat je kan overkomen?

 

Fijn Skyer dat je ook kunt putten uit positieve ervaringen.

 

Succes, ook met de studie!

 

Ja ik hoop dat met therapie ook onder controle te kunnen krijgen :). Merk wel dat de down momenten minder lang duren, dus dat is al een mooie ontwikkeling! Ik schrijf al veel van mijn gedachten op in een boekje en wil dit nu structureel elke avond doen.

 

Momenteel zit ik aan een flinke kop koffie en ligt er weer genoeg werk om mee aan de slag te gaan. Ik wil namelijk al paar week vooruit werken :).

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...