basta Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 (bewerkt) Vandaag alweer 6 week alcoholvrij! Gaat momenteel erg goed met mij en zware angstaanvallen heb ik niet meer gehad (klopt af). Hopelijk houd ik dit zo vast de komende tijd.Skyer, wat geweldig! Wat een opbrengst. Dus die zware angstaanvallen hebben echt met de drank te maken. Een dikkere stok achter de deur is haast niet te bedenken!(Lady Jane: niet op je leeuwenbek gaan... Supervondst!) 30 augustus 2016 bewerkt door basta Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Skyer, wat geweldig! Wat een opbrengst. Dus die zware angstaanvallen hebben echt met de drank te maken. Een dikkere stok achter de deur is haast niet te bedenken! (Lady Jane: niet op je leeuwenbek gaan... Supervondst!) Al zullen die angstaanvallen nog weleens voorkomen, maar het is niet meer zo erg als 14 dagen geleden. Op naar de 8 weken alcoholvrij! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 TOP man!! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Vanochtend erg vroeg wakker geworden, maar ben toch erg uitgerust. Het euforisch gevoel van de afgelopen dagen ben ik wel kwijt, maar dat kan je ook niet constant hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Waarschijnlijk van voor jouw tijd, maar in mijn hoofd plopt het lied op van Annie M.G Schmidt, 'De leeuw is los' Goed bezig man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Op naar de acht weken, echt fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Die kwam ik vanochtend tegen. En dacht aan jou. Je kleurrijke zelf die naar boven komt! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 (bewerkt) Je gaat goed Skyer, petje af. Prachtig dat je merkt dat de angstaanvallen minder zijn geworden! Het euforische gevoel is eraf, dat herken ik. Ben je bang dat er daardoor iets kan gaan veranderen? Dat je er misschien te makkelijk over gaat denken, of dat de motivatie wegzakt? Zet hem op verder hoor! Hoi MijnGerrit,Mijn motivatie zal niet veranderen, maar ik hoop gewoon dat ik eindelijk van die constante angst en neerslachtigheid ben verlost. Ik heb zo'n gevoel dat dit moment er aan zit te komen, want momenteel voel ik mij nog gewoon goed en dat gevoel was ik al een paar jaar kwijt . 2 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Die kwam ik vanochtend tegen. En dacht aan jou. Je kleurrijke zelf die naar boven komt! Wow, dat is een prachtig plaatje! Bedankt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Gistermiddag een down moment gehad, maar snel de draad weer opgepakt! Ik barst van de energie en mijn concentratie is stukken beter. Tenminste geen spanningsboog van een goudvis meer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Die momenten zullen vaker komen. Als je er maar mee om kunt gaan. Ga zo door Skyer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 4 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 Die momenten zullen vaker komen. Als je er maar mee om kunt gaan. Ga zo door Skyer. Ja, daar krijg ik binnenkort ook therapie voor . Wil de komende tijd flink aan mezelf werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 (bewerkt) De studie is weer begonnen en ik heb weer last van misselijkheid door de angsten . Zie weer op tegen de colleges en busvervoer door de stad. 5 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Niet fijn... Sterkte Skyer. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Sterkte man. Ik heb geen ervaring met dat soort dingen en kan dus niets zinnigs zeggen. Één ding weet ik zeker: alcohol brengt hierin geen verbetering. Maar dat wist je al. Nee dat is inderdaad geen optie! Laten we hopen dat het snel beter gaat. De stappen naar therapie zijn gezet, maar door de belachelijk lange wachttlijst rest mij niets dan wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 Ja, lastig, dan wil je aan de slag en dan moet je wachten. Hopelijk kun je toch wat rust halen uit het idee dat je er aan gaat werken. En ja...dat niet drinken, da's helder. Maar, maakt misschien wel dat je het wat meer voelt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Zo weer college, alleen is de spanning wel wat minder dan gisteren. Sta vandaag 7 weken droog, dus dat is wel weer positief! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 angsten aangaan zonder verdoving is angsten overwinnen :present: kruidenthee67 en Skyer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 angsten aangaan zonder verdoving is angsten overwinnen :present: Wat heb je dat mooi gezegd! Bedankt lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Inderdaad stapje voor stapje ! Ging vandaag wel redelijk bij college, gelukkig geen angstaanval gehad. Nu maar eens languit op de bank. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Fijn om te horen! Geeft moed he? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Fijn om te horen! Geeft moed he? Ja daar ben ik wel blij om, nu vasthouden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 na gedane arbeid is het goed rusten Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Ja, vasthouden..in de zin van je realiseren dat het ook goed kan gaan. En als je wel angst krijgt, wat is dan het ergste wat je kan overkomen? Fijn Skyer dat je ook kunt putten uit positieve ervaringen. Succes, ook met de studie! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 7 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (bewerkt) Ja, vasthouden..in de zin van je realiseren dat het ook goed kan gaan. En als je wel angst krijgt, wat is dan het ergste wat je kan overkomen? Fijn Skyer dat je ook kunt putten uit positieve ervaringen. Succes, ook met de studie! Ja ik hoop dat met therapie ook onder controle te kunnen krijgen . Merk wel dat de down momenten minder lang duren, dus dat is al een mooie ontwikkeling! Ik schrijf al veel van mijn gedachten op in een boekje en wil dit nu structureel elke avond doen. Momenteel zit ik aan een flinke kop koffie en ligt er weer genoeg werk om mee aan de slag te gaan. Ik wil namelijk al paar week vooruit werken . 7 september 2016 bewerkt door Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden