kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Lars...het is een momentopname...en LadyJane beschrijft het denk ik reëel. Wat ik belangrijker vind in je traject is wat je eerder schreef vandaag. Ik ben geen expert...maar denk wel, bij twijfel niet inhalen. Je bent goed bezig..droog en hard aan het werk. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Knap hoe je het oppakt...je dit allemaal inzet om over jezelf te leren. Daar past geen schaamte...Je mag trots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 goedenavond allemaal, wat een weertje he? Lars, je score is eigenlijk een stuk hoger. Je zit in een depressie en dan werken de hersenen een stuk langzamer. De hersenen werken dan sowieso helemaal niet goed samen. De score die je nu hebt behaald, zou ik niet serieus nemen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Nog iets over IQ:toen ik 50 werd, zat ik bij de nationale IQ-test opeens 10 punten hoger..jaja. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik meld me ook nuchter af plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Dagpact gehaald Welterusten iedereen zzzzz Nadia, rapilos en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Meld me ook weer droog af voor vandaag. Genoten van het prachtige weer Gefietst, en veel op het balkon gezeten Voel me wel steeds rustiger en relaxter worden. (Heb ik toch een week nodig gehad om te ontstressen) Morgen met vriendinnen lekker op stap ! Welterusten alvast, want jullie gaan vast nog niet naar bed nu Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 net klaar met werken volle dag gehad. morgen maar weer stranddagje en woensdag weer. Ik gedij juist goed met warmte, heb er naar gesnakt dit voorjaar. Voor hen die er minder tegen kunnen; meeste tijd van het jaar boffen jullie dan weer☺ slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Vandaag toch een erg leuke dag gehad. Naar het park gegaan dat heel rustig is en in half schaduw gezeten. Kwam daar later een heuse publieke piano tegen. Eventjes gespeeld. Deze week kan ik heel wat hebben qua temperaturen. Ik hoef alleen maar te denken aan de mensen die morgen die Vierdaagse van Nijmegen gaan lopen. In die verschroeiende hitte. In file lopen achter elkaar. Op grote betonnen en asfalt wegen, die hitte zo goed vasthouden als een oven. Want tienduizenden mensen kun je niet over een smal bospaadje sturen. Dan heb ik het zo slecht nog niet. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Ik denk dat je het goed ziet Lars. Niet het leukste voor nu, wel de beste basis voor later. En later duurt langer dan nu. Ook dit gaat voorbij Lars. Investeer in je toekomst zodat het een reele kans van slagen heeft. Dan is wijsheid niet in IQ-cijfers te meten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Mooi...dat klinkt als een enorm wijs besluit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden