Claartje Geplaatst 8 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 8 augustus 2016 Dank u Heren Skyer reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 8 augustus 2016 Rapport Geplaatst 8 augustus 2016 Och leve Claartje..wat doe jij het goed! Ik ken die wat ongemakkelijke situaties. 'Is daar een reden voor?' Het aftasten wat je wel en niet deelt. Ik kwam mijn zus tegen in de wachtkamer van de huisarts toen ik mijn probleem ging opbiechten...ben nog niet helemaal open geweest...komt wel. Op mijn moment. Over twee jaar een mooie reis...droog uiteraard! Het 'nooit meer'...ja, vliegt mij ook soms aan..ik ben 'er' ook nog niet... Maar we weten waar we het voor doen. Elkaar helpend! Fijne dag.
huttula Geplaatst 8 augustus 2016 Rapport Geplaatst 8 augustus 2016 Zelf gaf mij "nooit meer" mij een bepaalde rust. Iets waar geen twijfel over mogelijk is. Schept voor mij duidelijkheid. Alles of niets type Dus ja ik kan die eerste ook niet nemen. Niet drinken is maar een klein onderdeel van het grote geheel waar ik echter achter kwam toen ik stopte. Er stond een hele wereld voor mij open...vrijheid Kan ik die wereld wel aan . Het was wel ineens heel veel Verslaafd worden doen we niet zomaar. Möoie weg ingeslagen Claartje kruidenthee67 en Claartje reageerden hierop 2
smart Geplaatst 8 augustus 2016 Rapport Geplaatst 8 augustus 2016 Al gauw 100 euro per maand toch? Wat je zo opzij mag leggen... Dat is 1200 euro per jaar!!! en over 2 jaar het dubbele. Kijk-kijk. (die onthoud ik voor mezelf ook even) Wat ga je goed zeg! Vol reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 9 augustus 2016 Rapport Geplaatst 9 augustus 2016 Al gauw 100 euro per maand toch? Wat je zo opzij mag leggen... Dat is 1200 euro per jaar!!! en over 2 jaar het dubbele. Kijk-kijk. Inderdaad!! Jeetje!
Claartje Geplaatst 10 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2016 Dag 35 Vandaag lekker druk. Het niet drinken wordt makkelijker merk ik . Heb een gedegen bespaarplan gemaakt voor het komende jaar. Lekker knierten gaat het worden. Maar voor een leuk doel . Vol, huttula en Skyer reageerden hierop 3
Claartje Geplaatst 10 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 10 augustus 2016 Vandaag de laatste loodjes van mijn huiskamer. Boekenkast weer ingeruimd. Alle boeken schoongemaakt en uitgezocht. 3 tassen vol boeken naar de kringloop gebracht.. nu kan ik genieten van een schone frisse huiskamer Yeahhhhh Sita2 reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Geplaatst 10 augustus 2016 Heerlijk is dat, opgeruimd en fris gevoel ! Mooi afgerond project zo ! Claartje reageerde hierop 1
Claartje Geplaatst 11 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Dag 36 Het gaat nog steeds goed hier 11 augustus 2016 bewerkt door Claartje smart reageerde hierop 1
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Geplaatst 11 augustus 2016 Wow Claartje, wat gaat je goed! Complimenten! Sita Claartje reageerde hierop 1
Claartje Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 augustus 2016 Dag 37 Vandaag dagje uit.
roodborstje Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Geplaatst 12 augustus 2016 Yen claartje, wat ga je goed. Ik ben blij voor jou.
Claartje Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 (bewerkt) Dag 38 Ik typte een heel bericht op mijn mobiel en nou is het weg 13 augustus 2016 bewerkt door Claartje Sita2 reageerde hierop 1
Zandloper Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 Goed bezig claartje Dag voor dag,vandaag weer een dag.
Vol Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 Wat goed Claartje, best 'leuk' om de reaktie van anderen te zien he? Ik voel me dan heel confronterend. Claartje reageerde hierop 1
Claartje Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 Wat bedoel je daarmee Vol ? Ik begrijp je geloof ik niet goed
Vol Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 Als ik iemand die zelf drinkt vertel dat ik niet drink, lijkt dat voor die ander best confronterend
Claartje Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 augustus 2016 Ah op die manier. Ja zo kwam het ook op mij over gister. Weet natuurlijk niet of dat de waarheid is maar zo voelde het voor mij wel Ik zag het . Ik zag de schrik reactie Maar goed. Dat was gister Ik ga nu maar eens naar de markt wandelen
Claartje Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst 14 augustus 2016 Dag 39 Laatste dagje vrij.. morgen weer aan t werk. Nog nooit een vakantie drooggebleven ! Monster, Tientje en basta reageerden hierop 3
Vol Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Geplaatst 14 augustus 2016 Hartstikke goed van je! Zie je op tegen weer werken? Of ook weer leuk?
Tientje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Geplaatst 14 augustus 2016 Dag 39 Laatste dagje vrij.. morgen weer aan t werk. Nog nooit een vakantie drooggebleven ! Hier nog eentje! Fijne dag vandaag ! Claartje, huttula, nancy en 1 andere reageerden hierop 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden