kruidenthee67 Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Kruidenthee Altijd warm of lauw. Stuk gember soms voor het pittige Schijnt ook heel gezond te zijn, gember. En nu vaak verse munt Ik heb allerlei verschillende mixen van kruiden. Vervelen nooit. Als het warm is prikwater/citroensmaak. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) Dag 25 ! Zo.. klaar met koffie drinken.ik ga aan de slag. Huiskamer leeghalen. Veel uitzoeken weggooien en dan vd week de boel eens witten. Naast mezelf opknappen neem ik mijn omgeving maar mee. Deze vrije weken eens goed inzetten ipv lamlendig op de bank hangen. Ik kan terecht zeggen dat ik momenteel blij ben met mezelf 31 juli 2016 bewerkt door Claartje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Heb je het "alternatieve drankjes" draadje al bekeken? Staat onder tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 31 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Heb het net gelezen. Dank je rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Fijn Claartje dat je je zo goed voelt, extra stimulans om het vol te houden. Je bent goed bezig en inspirerend aanwezig hier. Go girl go! basta en Claartje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Heel leuk om je te lezen! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 1 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Wat een aardige woorden. Wordt er zelfs wat verlegen van zo op de vroege ochtend. Dag 26. Opgestaan met een knetterende hoofdpijn . Heel diep geslapen . Vandaag verder met huiskamer. Heb al veel gedaan gister Stoppen met de drank gaat nog steeds goed. Vanochtend wat gember kopen. Toch maar eens proberen om dat door mijn drinken te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Dag 26 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Dag 27 kruidenthee67 en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Geen lekkere dag vandaag. Ontzettende trek.. bah wanneer houdt dat nou eens op.. Alle triggers zijn er. Moe, gestressed,onrust.ruzie met de verzekering... Klaag. Zeur en jengel en drein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Goed zo! Niet doen hoor, los je niets mee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ha droppie.. ik doe het ook niet maar heb zo'n trek in rode wijn. Gewoon om mezelf te verdoven. Wil domweg even mentaal ergens anders zijn.in andere sferen Maar goed ik bijt stug door .. is er geen pacman smilie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Stom he? Zo gaat dat... Maar je hebt 'm door... Tja..ff doorbijten... Gaat je lukken, zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ik ben maar iets gaan doen wat ik echt nooit doe.... ik ben patat gaan halen en een frikandel en een broodje kroket nu is de trek wel weg erik en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 (bewerkt) Ik ben maar iets gaan doen wat ik echt nooit doe.... ik ben patat gaan halen en een frikandel en een broodje kroket nu is de trek wel weg Lekker toch ! Erg mooi om te lezen dat je al zoveel dagen bent gestopt, echt een mijlpaal! En door blijven gaan! 2 augustus 2016 bewerkt door Skyer Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Fijn Claartje, dat je op een zeurdreinjengel-dag niet hebt gedronken! Oei, wat zou je je nu ellendig hebben gevoeld. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ik ben maar iets gaan doen wat ik echt nooit doe.... ik ben patat gaan halen en een frikandel en een broodje kroket nu is de trek wel weg Wat een super goed idee, Gisteren had ik ook ineens veel trek. Toen 2 cornetto's achter elkaar opgegeten. Trek ook weg Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Haha...je nam dat doorbijten wel heel letterlijk! Zo'n frikandel XL...vraag me altijd af of iemand die bestelt. Nou weet ik het dus! Nee, alle gekheid op een stokkie (kun je ook op bijten) Kei-goed gedaan. Bij mij ging het dus mis bij de maand zo ongeveer...gaat jou niet gebeuren he?! Mij over een dag of 26 ook niet Fijne avond. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 Dag 28 Vandaag huiskamer witten . Gister geluķig droog gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 Knap gedaan! Succes met de verf vandaag Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 Goed zo Claartje. Vandaag lekker aan het werk. Kan zo'n voldoening geven, lekkere frisse kamer. Werk ze! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 Zo... klaar voor vandaag. Vroeg slapen en morgen gelijk de rest vd kamer afmaken. Dan zit de klus er weer op. Het oogt nu al fris.. blij dat ik er aan begonnen ben. Al is het veel meer werk dan dat ik dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 Zo, ik heb je draadje weer even bijgelezen. Fijn dat het goed gaat Claartje. Leuk om te lezen ook. Je komt lekker enthousiast en vrolijk over Net zoals jij nu, was ik de eerste weken vooral bezig met de trekmomenten omzeilen. Door iets anders dan normaal te gaan doen, door wat te snoepen of te eten, klussen, hardlopen, ...alles behalve, zeg maar. Na een aantal weken werd het makkelijker en dat wens ik jou ook toe. Ga goed Claartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 'Blij dat ik er aan begonnen ben' Dat gevoel had ik straks ook...en ondanks dat het dan een flinke klus is voelt het voldaan en tevreden. Mooi hoor! En je hoeft niet na te denken over wat je morgen gaat doen Werk ze! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 4 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2016 Dag 29 hop bed uit en iets met ochtendstond en goud ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden