Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hai de 30 dagen updates net gelezen.....wat gaat dat goed. Lekker positieve instelling heb je.

Spierpijn.....no pain no gain zeggen ze in de sportschool :-)

bewerkt door erik
Geplaatst

Vandaag niets? Euh..niks gepland?

O...je bedoelt geen alcohol.

Dat was al zo vanzelfstpekend!

Ik las gister je posting bij basta over je positieve instelling. Mooi.

Mijn instelling is niet van nature zo...eerder wat de andere kant op,

maar hoe jij erover schrijft helpt me wel om het van de andere kant te bekijken.

Mooi dag en hou het droog, doe ik ook.

Geplaatst (bewerkt)

Ik bedoelde niets op de planning. Beetje in huis rommelen. Misschien wat bakken /koken

Oh en ik was vanavond van plan om de lotto te gaan winnen

bewerkt door Claartje
Geplaatst

Dag 32

Vannacht heerlijk de os gekeken.

Vandaag met zus naar rommelmarkt. Beetje geochachen in de stad . Terrasje pakken en waarschijnlijk wel ergens wat gaan eten.

Ik ben vandaag extra op mijn hoede. Gezelligheid met zus wetd altijd steevast veel drinken.

Vandaag maar aan de spa

Geplaatst

Prima dag gehad. Veel gelopen. Op het terrasje in de zon het wel even moeilijk gehad om niet te drinken. Zus nam witte wijn. Ik heb gezegd dat ik even een tijdje niet wilde drinken.. kreeg de onvermijdelijje vraag ... is daar een reden voor ????

Durfde nog niet de waarheid te zeggen .verder geen probleem gehad . Bij de sushi jasmijn thee gedronken en dat ging prima.

Dus weer een dagje droog overleefd

Geplaatst

Leuk om er zo'n lange tijd naartoe te leven. Claartje, ben jij al eens vaker zover gekomen met stoppen?

Het gaat zo goed met jou, echt fijn om te lezen!

Geplaatst

He Claartje,

het idee om nooit meer te kunnen drinken vloog mij ook wel eens aan. Zoals je zelf ervaart is het leven zonder drank best overkomelijk.

Datzelfde was ook mijn ervaring.. niet dat alles nou ineens voor de wind ging en gaat maar de wetenschap dat het leven gewoon z'n

gang gaat, of ik me nou wel of niet van de wereld drink, deed me inzien dat ik het mezelf alleen maar moeilijk(er) maakte als ik er ook

maar eentje zou nemen. Niet dat eentje nou meteen vanzelfsprekend naar tweetje, drietje etc.-tje zou leiden, maar in m'n hoofd kwam

steeds meer de vraag naar boven: Eéntje??? Waarom??? Omdat ik daar -in de wetenschap en aanvaarding dat ik een verslaafde ben- geen

waterdicht "gebruikersvriendelijk" antwoord op kon vinden werd het steeds geruststellender, minder benauwend voor me om

het idee van "nooit meer" als feit te zien. En naarmate dit makkelijker werd, werd "nooit meer mogen/kunnen" zoetjesaan zó vanzelfsprekend

dat ik nooit meer hoef te drinken. "Nooit meer drinken" is net zo min benauwend voor me geworden als "altijd ademhalen"..

Komt goed, meis.. als je die eerste vandaag in elk geval maar niet neemt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...