Gast Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Fijn Claartje en goed gedaan. Ik hoop dat je een goede nacht hebt straks, dan kun je goed aan de volgende dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Dag 22 .op naar t werk huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Zo.. dat was een heerlijk rustig ontspannen dagje. Voel me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Fijn, Claartje! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 mooi....het hoeft niet altijd moeilijk te zijn....... Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Je gaat goed Groetjes Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 29 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Dag 23 basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Ook deze is kraaltje voor kraaltje geregen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 29 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Pomtiedom.... je zou toch maar 2 weken vrij zijn Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Ik moet er niet aan dénken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Dag 24 .lekker vrij. Niets te doen vandaag .. heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Het gaat hiernog steeds goed alleen de spa komt mij mij neusgaten uit.Moet echt op zoek naar een drankje met een pittge smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Ik drink wel water met limoen, of met een stuk verse gember erin. Koude thee soms. Maar vooral gewoon water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Ik drink wel water met limoen, of met een stuk verse gember erin. Koude thee soms. Maar vooral gewoon water. Hoe is het met jou MijnGerrit.. zie je overal reageren. Maar hoe is het met jou ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Ja dat drink ook lars maar het verveelt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Ik ga maar eens googlen op goede smaakmakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Met andere woorden die adviezen van jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Trouwens: om 6:40 al paraat op je eerste vrije dag, dat is wel heel gemotiveerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Ik ga even kijk Etty @basta..tja gewenning hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Hoe is het met jou MijnGerrit.. zie je overal reageren. Maar hoe is het met jou ? Goed, Claartje. Ik vind vooral de (her-) beginnende frummers interessant, motiverend voor mezelf. Zoals ik wel geschreven heb, gebruik ik (ook) het forum om zelf bij de les te blijven. Ik blijf iedere dag wel iets leren, groei een klein stukje, voel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Dat is goed om te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 zoethoutthee, of sterrenmix of groene thee allen met een stuk gesnipperde gemberwortel erin. Wat overblijft (bij mij niks) koud laten worden en aanlengen met wat vruchtensap, goed gekoeld een heerlijk drankje. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 Zal toch eens wat gember gaan kopen. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden