Claartje Geplaatst 14 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 Dag 8. Weinig geslapen .vroeg wakker maar voel me goed. Straks naar t werk en vanavond eens rustig nadenken hoe ik het het weekend ga doen. Etentje ..Er zal raar gekeken worden als ik niet drink. Niemand weet van mijn probleem,ben een stiekeme drinker Ik ga niet drinken maar zoek nog een plausibele reden zonder dat ik vragen krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 hoi claartje, goed hoor 8 dagen. Zet door. Ik ga je volgen omdat je een week vooruit loopt en ik graag verder wil kijken. nb. Etty: hoe doe je dat met een 'draadje'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 14 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 Wat zij ☝zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 Hier een draadje over uitleggen dat je niet drinkt Claartje: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/8978-verdedigenuitleggen/#entry980040 Goed bezig jij trouwens! :-) Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 als ik advies krijg is het misschien ook handig om het op te volgen Vind het geweldig hoe je dat een paar blz. terug schrijft. Dus je kunt best vooruit met het draadje van yogajuf.... Succes en lekker doorgaan! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mell Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 Heb je al een plausibel 'excuus' voor jouw colaatjes op het feestje dit weekend? Ik heb zelf dus ook een feestje en zat zelf te denken aan... 'heb gisteren al gezellige avond gehad, dus vandaag maar even niet.' Of, eerlijker, 'ik ben let wat op mijn gezondheid laatste tijd, en drink ook even niet,' Benieuwd hoe het jouw vergaat. Veel succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 (bewerkt) Dag 9 Heb het draadje met excuses doorgelezen en daar staan handige tips in . Dus ... ik ga vrolijk verder 15 juli 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 16 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 (bewerkt) Dag 10.. ik blijf nog even de dagen noteren tot dat ik weken kan tellen ☺ Vanavond etentje. Heb aangeboden om de bob te zijn en iedereen thuis te brengen. Heb gezegt ach.. jullie bobben zo vaak, nu is het eens mijn beurt. Iedereen blij en ik krijg geen rare vragen 16 juli 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Goeie actie Claartje! Ik wens je een gezellig etentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Goed gedaan Claartje...en voor je het weet tel je in weken.... Ben maar trots op elke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Ik noteer ook elke dag nog in een hoekje in mijn (papieren) agenda. Het helpt mij geen ene zier meer om zo te tellen, maar het is een stukje dwangmatig gedrag waar ik vol mee zit. Ik voel me niet compleet als ik dag zoveel niet heb genoteerd. Vandaag dag 2773. Toch telt alleen vandaag. Dag 1 tot 2772 behoren tot de geschiedenis. Even toch een rare vraag, Claartje: waarom ben jij de bob en niet de claar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 16 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Ik snap je vraag niet kohtje @etty.. niemand denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Claartje klinkt goed. Veel plezier vanavond en denk alvast aan het gevoel wat het je opleverde morgen ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Ik snap je vraag niet kohtje Ik zei al: een rare vraag. Ik bedoel, waarom zou je de bob zijn, iets/iemand bedacht door anderen om als deugdzaam chauffeur op te kunnen treden, en niet de claar, jezelf zoals je jezelf (ge)maakt (hebt).. "Claar en helder", "Klip en Claar".. gewoon jezelf, zoals je bent zonder drank. Gekkigheid. Sorry. Goed bezig, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 16 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Ik had BOB vanavond gewwon even nodig. lady jane en Mereltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Mooi Claartje! Als het maar werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Claartje, je doet wat werkt. Punt. Dat is hartstikke slim in deze fase. Open zijn is fijn, maar nog fijner is het dat je zelf de mensen kan uitkiezen bij wie je open zou willen zijn. Je kan nu trots zijn op jezelf en dat is wat telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Dag 11 .. jeee. Dag 11 al Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 17 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Om eerlijk te zijn vond ik het net zo gezellig als anders. Ik had meer aandacht voor de ander EN voor het eten. Dat was best een rare gewaarwording . Hoeveel etentjes heb ik eigenlijk verdronken in de wijn ipv met aandacht en smaak te eten Vond het wel moeilijk om de drank te laten staan. Niet lichamelijk maar de rest dronk zo lekker weg en ergens wilde ik dat ook Dus helemaal ontspannen was het nog niet Volgend obstakel heb ik as woensdag. Dan ga ik naar de vierdaagse kijken met een goede vriendin.. mooi weer veel biertenten. nou ja je kent het wel Het thuis niet drinken gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 (bewerkt) Om eerlijk te zijn vond ik het net zo gezellig als anders. Ik had meer aandacht voor de ander EN voor het eten. Dat was best een rare gewaarwording . Hoeveel etentjes heb ik eigenlijk verdronken in de wijn ipv met aandacht en smaak te eten Vond het wel moeilijk om de drank te laten staan. Niet lichamelijk maar de rest dronk zo lekker weg en ergens wilde ik dat ook Dus helemaal ontspannen was het nog niet Volgend obstakel heb ik as woensdag. Dan ga ik naar de vierdaagse kijken met een goede vriendin.. mooi weer veel biertenten. nou ja je kent het wel Het thuis niet drinken gaat goed Goed bezig en veel succes! Er zullen nog wel meer obstakels komen maar als je die 'overleeft' zonder de drank zal je daar alleen maar sterker van worden. Ik heb vorig jaar/begin dit jaar een half jaar drooggestaan en daardoor ook vele obstakels gehad. Voelde me de dag erna altijd zeer goed als ik weer zo'n obstakel drankvrij beleefd had. Helaas is het er bij mij weer ingeslopen na zo'n lange tijd dus je zal altijd alert moeten blijven. Het ga je goed! Gr Tientje 17 juli 2016 bewerkt door Tientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Ik had BOB vanavond gewwon even nodig. Ahaa... goed dat je steun zoekt, vindt en aanvaardt. :excl: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 APPLAUS!!! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Dag 12 Gister af en toe stevige trek gehad .Niet eens lichamelijk maar geestelijk. Zomaar sloeg het soms toe.. bah naar hoor . Maar niet aan toe gegeven en zowaar ik leef nog Op naar t werk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Hoi Claartje, Herkenbaar wat je schrijft over de trek gisteren. Ik ben er wel achter dat mn tussen 17.00-19.30 uur bij mij een lastig moment is. Goed hoor dat je het al zo lang volhoudt. Succes van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden