Claartje Geplaatst 10 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Ik ga ff van mij afklagen.. ben al 2 uur aan het schoonmaken en het schiet niet op.Heb mijn huishouden best verwaarloosd en dat frustreert mij nu enorm en de frustatie zet zich om in trek... ik hoor de buren gezellig koffie drinken en dat wil ik ook maar ik moet me door de puinhoop heen ploetren.. letterlijk en figuurlijk...bah... Zo nu ga ik weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Het hoeft en kan vaak niet in één keer Claartje en dan heb ik het niet alleen over je huis opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goed zo dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goed zo Claartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Zet 'm op! Het gaat goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Het gaat niet goed. Vreselijke trek. Ben er net uit geweest en heb een paar nonalcoholische biertjes gehaald. In ieder geval geen alcohol maar weet niet of deze compensatie wel goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Dat weet ik ook niet.... Maar alles beter dan met alcohol? Ik kan je nu niet zo goed adviseren, maar wens je in ieder geval sterkte. Trek gaat ook weer voorbij...meestal na een half uur. Hou vol meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Ik hou vol.. maar het gaat vandaag niet gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Als er maar geen alcohol in zit Claartje. Dat is nu het belangrijkste. Sterkte. Hou vol. Ga douchen. Neem een ijsje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Ik heb geen alcohol in huis voordeur zit symbolisch op slot.. ik moet dit gewoon uitzitten.. morgen zal ik trots zijn daar hou ik me aan vast rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Goed zo Claartje. En je kunt altijd nog met je schoenen en kleren aan onder de douche. Wedden dat je trek over is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Yep uitzitten...voelen wat er gebeurt met je.....en de deur op slot houden Je zult zeker trots zijn...en terecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mell Geplaatst 11 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Bedankt voor het welkom Claartje. En jij ook heel veel succes. Dag voor dag en steeds kleine doelen stellen denk ik. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2016 Iedereen bedankt voor de steun.. het gaat weer beter lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 12 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2016 Dag 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2016 Succes Claartje. Hou vol, het wordt straks echt makkelijker. Nog even en dan kun je in weken gaan tellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 12 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2016 Dank je Gerrit.Ben vandaag lekker fris en trots opgestaan. Nu op naar t werk.. Wens je een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2016 Bijna een week! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 13 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Jaaa het gaat goed Dag 7 hoe is het mogelijk ☺ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Topper Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Fijne dag Claartje. Mooi hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Jaaa het gaat goed Dag 7 hoe is het mogelijk ☺ da's inderdaad moeilijk uit te leggen, maar het komt er op neer dat zoiets een logisch gevolg is van die eerste niet nemen... dag na dag. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Haha...een waarheid als een koe van Kohtje... Gewoon lekker doorgaan zo Claartje...proficiat met je 1e week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 Hoi Claartje, Wat fijn de eerste week zonder alcohol. Ik heb me vandaag ook voorgesteld, en hoop over een week ook een soortgelijke ervaring te hebben zoals jij. Succes met morgen Roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden