Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Geeft niets. Ik had er geen last van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Stof tot nadenken Claartje. Ik snap precies wat je bedoelt namelijk, maar we zouden hier beide niet zijn als we er op een normale manier mee zouden kunnen ontspannen of iets dergelijks... Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik zeg ook niet dat ik het niet herken. Tuurlijk herken ik het, evenals het verheerlijken van drank waar jij (Lars) het over hebt. Ik ben alcoholist, moet je weten. Maar ik herken nu (in herstel) ook de surrogaatwaarde van de geneugten van drank. Van niet drinken ben ik niet gelukkiger geworden, noch ben ik me er beter door gaan voelen. Ook van wel drinken ben ik dat niet. Van zonder verdoving incasseren en accepteren van de realiteit, met veel hulp en oefening, ben ik dat wel. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Dank je wel kohtje... je geeft mij nu echt stof tot nadenken. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Kohtje, je slaat de spijker op zijn kop! Bedankt voor de waardevolle berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Ik herken ook wat je zegt, Claartje. Kijk, roken voegt niks toe, dat is echt alleen maar een gore illusie. Maar drank wel. Het is de verslaving die het verpest, díe zorgt voor mateloosheid, hunkering, verloedering enz. Als ik de balans opmaak is het niet leeg bij de voordelen, alleen is de lijst aan de nadelenkant veel en veel langer. Maar mijn drankduivel vouwt die andere kant weg, die wil dat ik alleen het voordelenlijstje zie. Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Pomtiedom... Dag 50 !!! Sita2, huttula en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Eigenlijk zou deze moeten, Lars.. nu mag ze de 50 voorbij. Maar je slinger vind ik wel leuk.. dat lukt mij niet zo één, twee, drie... zo vier, vijf, zes ook niet.. Sita2 en Claartje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Whihoe!! Geweldig! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 T voelt net als een verjaardag Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) 't Is ook een mooie mijlpaal Claartje, goed bezig! 25 augustus 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Mooi! Proficiat! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Geweldig! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 top!! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Dag 51 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Gaat goed he,claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Ja op zich wel. Nu best last van stevige trek.. onrust in mijn lijf die ik het liefst wil verdoven. Echt .. pfff uitzingen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 snel eten en veel water drinken.. helpt.. de onrust van de vrijdagavond mssn Claartje.. even diep ademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Ik kom hier ook wel doorheen. Op dit soort moeilijke momente ga ik hier lezen en op anderen reageren. Dan zakt het bij mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Typisch, ik post net wat in mijn draadje en was opzoek naar een woord wat mijn gevoel beschreef... Onrust kwam daar uit. En nu lees ik jou bericht, ook die onrust! Zo herkenbaar! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anonymousssss Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Avond goed doorgekomen Claartje? Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Dag 52 Gister de avond redelijk maar wel nuchter doorgekomen. Vandaag gezellige dag met logeerhondje doorbrengen. Lekker wandelen en spelen ed. Luchtig vermaak ☺ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Super draadje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Hmmm, lekker hondje knuffelen. Dat is echt genot ipv nep. Gaat het goed, Claartje? Ik bedoel: 'redelijk' klinkt minder juichend dan we gewend zijn van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ja hoor gaat goed. Ook ik heb mijn mindere dagen. zou niet realistisch zijn als ik alleen maar jubelend door het leven zou gaan. Net lekker gewandeld Nu even boodschappen doen en dan weer lekker wandelen en genieten Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden