Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest


Sita2

Aanbevolen berichten

Je klinkt wat meer vastberaden. 

 

 Hai Lars en iedereen die mij leest.

 

Nee, niet meer vastberaden (zou wel fijn zijn), maar denk wel 'meer serieus' in die zin dat ik dingen nu wél meer aanga ook op het lichamelijke vlak. Wat heb ik m'n lijf aangedaan, hoe lang heeft het nodig et herstellen, wat kan ik daar extra voor doen, etc. Dat helpt me als ik denk ''zo zin in een glas, of waarom niet, etc''.

 

Gisteren weer eens stukje verder met het zelfonderzoek. Over je essentie. Nou, dat suddert nog wel even door. Misschien schrijf ik later nog wel over. Je voelt dan echt wat je mist, wat je zou kunnen of sterker wat zou je eigenlijk moeten zijn, oh wat mis ik dat, het in mijn kracht staan. Maakt me verdrietig en tegelijk ook een soort van strijdlustig.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh als je ziek bent is in je kracht te willen gaan staan best veel gevraagd!

Wacht maar even....

 

 

Dat wil ik ook niet nu nu Smart ;) , maar door er mee bezig te zijn en erover te lezen, word ik wel met mijn neus op de feiten gedrukt. En voel ik dus daarover verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat is natuurlijk fijn om te horen. De stem ''je doet het nooit goed, je bent niet goed genoeg'' is een hele hardnekkige bij mij die ik ook vandaag tegenkom in mijn onderzoek naar mijn essentie en innerlijke criticus. Dit is de ergste aangeleerde stem die ik zo graag een mep naar het hiernamaals zou willen geven. Ik ben ook mij hele 'moeder-leven' alert dat ik dit niet overbreng op mijn kinderen en ben gezegend met een man die een voorbeeld is van niet veroordelend benaderen van mensen en dus ook onze kinderen. Wel zie ook dat ik mijn oudste toch niet 100% heb kunnen vrijwaren van haar essentie 'inbinden' en dat vind ik nu al erg. Ik doe mijn uiterste best om haar te laten in haar zijn, ook al is dat soms heel veel. Afijn, weer genoeg stof tot nadenken. Tijd zat, ik ben nog niet oke *zucht*.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zie er echt een beetje tegenop. Heel de dag triggers. Ik denk dat ik mezelf 'terug-trek-momenten' gun, maar ik weet niet of dat kan in alle drukte.

 

In ieder geval bedenk ik wat standaard zinnen om fris te nemen i.p.v. een alcoholisch drankje en bedenk ik me bij ernstige trek of twijfel bij ieder drankje ''nu nog niet'', dus uitstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...