tomtom2 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 İk ben nog wat aan het spoken: kan de slaap niet vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Goededag allen, Ik heb er zelf enorm de pest in, die Britten met hun Brexit. Ik ben dol op het land maar als het zo moet, dan maar niet meer... Kom kom, Tomtom, da's toch tunnelvisie. Ze hebben met hun hart gekozen, zijn nog precies wie ze eergister waren, we moeten zien waar het toe leidt. Kon nog wel eens goed uitpakken, en het getuigd van lef. Dezelfookvoorremainzijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Het probleem dat ik zie is de UK exit niet op zichzelf staat. Hier krijgen we dezelfde discussie ben ik bang.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Achter de Leave campagne zat een hoop achterdocht en xenofobie vond ik. Het zijn dan ook de ouderen die voor Leave stemden, de jongeren waren toch overweldigend voor Remain.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zala1981 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Beetje laat, maar gister nuchter gaan slapen rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Het probleem dat ik zie is de UK exit niet op zichzelf staat. Hier krijgen we dezelfde discussie ben ik bang.. Ja, nou, en? Zouden we daar niet over moeten spreken? Lijkt me raar. Ook achterdocht en xenofobie zijn dingen waar je over moet spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Churchill zij het zoals gewoonlijk weer eens prachtig: het beste argument tegen de democratie is 'n gesprek van 5 minute met de gemiddelde kiezer. Deietwatarrogante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Valt genoeg aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ja, nou, en? Zouden we daar niet over moeten spreken? Lijkt me raar. Ook achterdocht en xenofobie zijn dingen waar je over moet spreken. Het is ook geen discussie, dat woord was verkeerd. Het wordt schreeuwen en intimideren met uiteindelijk ook nog een politieke moord. Depressing.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden