Gast Geplaatst 16 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2016 Droppie, ik had last van spierkrampen. Ook wel wat last van mijn gewrichten trouwens. Ik ben Magnesiumtabletten gaan slikken. Magnesiumoxide, verkrijgbaar bij de grote landelijke ketens. Later ben ik overgestapt naar Magnesiumcitraat van een drogist met een wat alternatieve inslag. Die zouden beter door het lichaam opgenomen worden. Ik merk geen verschil overigens. Je ontspant er wat beter door, ik heb het idee dat ik er beter door slaap en in het algemeen wat rustiger ben. Misschien dat je zoiets kunt proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 21 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 1 maand ! Sinds eergisteren begonnen met eerst een magnesium voetbad en gisteren magnesium olie opdoen. Hoop dat het gaat werken. Dit leek me een goed alternatief, aangezien ik niet nog meer tabletten wil slikken, gezien de bijwerking hiervan. Bedankt voor de tip Gerrit! Heb wel alvast online een afspraak met de huisarts gemaakt, mocht dit toch niet helpen. Wellicht moet ik dan met de Campral stoppen, maar ik denk dat ik het nu ook op eigen houtje vol kan houden! Maar voor nu, trots op mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Een maand! !! Gefeliciteerd Droppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Proficiat! Kei-goed! Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 1 maand Droppie je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 23 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2016 Een maand al. Super gedaan hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Droppie Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Morgen alweer 5! weken en ik ga nu verder op wilskracht. Ik heb de laatste 2 Campral vrijdag bij het avondeten ingenomen. Ik kreeg zulke spier/pezen pijn, ik kon niet meer normaal zitten en als ik opstond duurde het een hele tijd voordat de stijfheid uit al mijn spieren was. Ik slikte de hele dag door paracetamol. Ik voelde zaterdag aan het eind van de dag dat het al beter ging, ik houd nog wel een soort van verrekkingspijn in mijn schouder. Waarschijnlijk waren mijn spieren door de medicijnen ook gevoeliger voor overbelasting. Ik had al vorige week via internet een afspraak gemaakt met de huisarts om te bespreken of ik zou stoppen, maar dat is dus al gebeurd. Ik ga nog wel naar haar toe, want ik denk dat deze bijwerking wel gemeld moet worden! Ik blijf wel de magnesium olie en voetenbaden gebruiken, voor dat ik met de Campral begon, was ik ook altijd erg vermoeid. Misschien ga ik me daar ook wel beter door voelen?!? Maar ik blijf volhouden! Ben vastbesloten! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Succes zonder de Campral. Merk je al dat je dat niet meer gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Succes zonder de Campral. Merk je al dat je dat niet meer gebruikt? Ik heb wel meer trek, maar ik heb ook zoiets van een trots gevoel over me dat ik het nu helemaal op eigen houtje doe! Kan heel goed de helpende gedachten oproepen en ben zeer vastbesloten. Maar de Campral deed wel wat volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Hallo Droppie, heb je verhaal gelezen en wat ga je goed! Knap hoor, op eigen kracht. Sita Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Succes Droppie! Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 5 weken nuchter. Ik vind het een wereldprestatie Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 5 weken nuchter is ook een wereldprestatie. Bijna hemels, ware het niet dat je nu doodleuk voor de 6de week gaat Droppie en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Vandaag op de kop af 6 weken. En zelfs hier op mijn vakantie adres houd ik het vol!Ondanks het verdrietige gevoel dat me overvalt als ik van die vrolijke dames met hun witte wijn op het terras zie zitten, kan ik me de kater, nadat ik het niet in de hand had, weer goed oproepen! Ik word nu iedere ochtend fris en fruitig heel vroeg wakker en begin dan meteen met het genieten van mijn vakantie. Van de week de eerste keer zonder drank uit eten, ik genoot van het eten en mijn spaatje rood smaakte heerlijk met dat schijfje citroen er in. Dit gaat me wel lukken, die eerste alcoholvrije vakantie sinds mijn jeugd! lady jane en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Jemig.. wat doe jij het goed zeg . Beetje jaloers ben ik wel Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Super! Je mag trots zijn op jezelf! Geniet daar maar van.... Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2016 toppie Droppie geniet je suf! Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 10 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 7 weken en gisteren voor de vierde keer uit eten zonder alcohol! Morgen terug naar huis en gaan we ook nog eens proberen af te vallen. Het vele (nuchter) bewegen (wandelen, fietsen) bevalt me zo goed, dat ik dit thuis ga blijven volhouden samen met lekker gezond eten! Ik heb er echt zin in om daar ook eens mijn schouders onder te zetten! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Droppie, wat een geweldige vakantie heb jij jezelf gegund. Hier kunnen velen zo tegenop zien, jij laat zien hoe het bij de mogelijkheden behoort. Heb je enig idee hoeveel mensen meelezen voordat ze de stap zetten om forumlid te worden? Jij bent een voorbeeld voor al die lezers. Dank je wel dat je schrijft. Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Droppie. Wat een mooi berichtje weer. Heerlijk dat je er zo postief tegenaan kijkt. Op naar een gezond lichaam Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Ik lees je draadje voor het eerst nu, maar blijf je volgen nu! heerlijk hoe je de voordelen nu ervaart he? Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Yes!!!! Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Wat fijn Droppie dat het zelfs op vakantie zo goed is gegaan! Lastig hè als je andere mensen ziet genieten van een wijntje. Goed idee om dat katergevoel op te roepen; dat ga ik ook proberen te doen. Mezelf herinneren wat het me aan ellende oplevert.. Petje af voor jou! Sita Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Mooi! 7 weken in de pocket! :musicnote: Droppie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden