Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gast Gipsy25

Goedemorgen

Beetje vroeg om de dag te openen maar ik ben al een tijdje wakker en verveel me.

Ik ben ziek. En ik ben nooit ziek, ja af en toe migraine. En ik ben heel slecht in ziek zijn. Ga mezelf dan vreselijk aanstellen en om aandacht vragen.

Gisteren toch bij mijn psycholoog gewerkt? Zij was ziek en hield zichzelf op de been met paracetamol. Zij zei nog ik ben nooit ziek maar m'n dochters hebben een paar dagen ziek in huis rond gelopen en me toch aangestoken.

En gisteren rond 20.00 kreeg ik knallende koppijn en werd ik misselijk en verkouden en naarmate de uren vorderde namen de klachten alleen maar toe. Gelukkig is het gelukt 1 uurtje te slapen en is de hoofdpijn weg.

Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat je zo snel nadat je in contact bent gekomen met iemand die ziek is zelf ziek word maar het is de enige logische verklaring die ik heb.

Gelukkig hoef ik vandaag niet veel, alleen fact komt langs. Ik zal van te voren wel whatsappen en zeggen dat ik besmettelijk ben en de keuze bij hem neerleggen of hij wil langskomen of niet.

Ik maak me een beetje zorgen om Erik. Hij schrijft altijd zo trouw. En het laatste wat hij schreef is dat hij ziek was en last had van nierstenen. Ik heb ergens nog een prive emailadres dat ga ik zo opzoeken en hem daar een mailtje op sturen. Iemand toevallig een telefoonnummer van hem?

Ik zie ineens van die scenario's voor me dat hij in het ziekenhuis ligt. Sorry ben altijd een beetje overbezorgd.

Nou voor degene die straks wakker worden een hele fijne dag toegewenst. Het wordt eindelijk mooi weer!

Lars en agnieta voor jullie nog een extra :rose: die kunnen jullie wel gebruiken. Ik vind jullie allebei hartstikke dapper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Gipsy beterschap. Volgens mij zijn er inderdaad wel bepaalde ziektes die zo snel verspreiden, maar volgens mij zijn dat relatief korte ziektes (geen idee of dit ook echt klopt hoor, heb het thuis binnen het gezin in elk geval wel eens meegemaakt).

Zo, dag 2 gister goed afgesloten, op naar dag 3. Maar weinig geslapen omdat zoonlief erbij kwam gekropen, maar waar ik dit vroeger soms niet eens doorgehad zou hebben, omdat ik in coma lag heb ik er nu lekker van genoten, ondanks dat het midden in de nacht was.

Straks even lekker starten met een bulletproof coffee en dan met m'n zusje naar de sportschool. Zij probeert ook te stoppen met roken en is flink geminderd met drinken. Even lekker wat afvalstoffen eruit zweten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wakker geworden met het gevoel ik moet drinken. Ik knal nu al het liefste met mijn kop tegen een muur aan. Dat beloofd wat vandaag. Eerst maar eens richting therapie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren zat ik wat te praten met een collega en iemand zette een grote schaal met fruit voor ons neer. Zij blij. Ik ben niet zo van fruit. Groenten wel, heel veel! Blijkt die collega dus nooit te koken. En dat is al de zoveelste die dat zegt. Dat verbaast mij dus echt. Ik sta niet altijd juichend in de keuken, maar kan wel erg genieten van het resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, de zon hier is in gevecht met de bewolking, tot nu toe gaat de strijd gelijk op  :)

Binnen staan koffie en thee voor je klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
 
Ik heb eigenlijk ook nooit wat Gipsy, maar áls ik zoiets heb dan is het 's nachts en ben ik 's morgens weer opgeknapt en
ga ik dan toch maar weer braaf naar het werk.... 
 
Loretta, petje af, gaat goed... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

İk lees dat Loretta ook aan de bulletproof coffee zit: heb ik een tijdje gedaan, je valt er wel van af maar ik vroeg me uiteindelijk af hoe gezond twee scheppen boter/olie en koffie in 1 kop uiteindelijk is.

Gipsy: stevige verhalen. Maar je gaat vooruit denk ik, en daar gaat het om!

İk probeer op dit moment meer van het leven te genieten en weg te gaan van 'ach, kon ik nu maar drinken' status. Dat gaat ok, mede door mijn vaste zelfhulp groep. Een online forum is daarbij een steuntje, maar geen vervanging.

Houd het droog allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

 

Hier een relaxed dagje vandaag

Alleen vanmiddag van 16.00 tot 18.00 werken

 

Gisteren heeft schoonzoon HD televisie geinstaleerd.

Het leek zo leuk..

Maar t.v. doet niets als ik hem aan wil zetten.

Gebruik maar weer gewoon mijn oude afstandsbediening, en heb dus weer gewoon analoge t.v.

Daarom heb ik dus zo'n vreselijke hekel aan al die nieuwigheden.

Altijd ellende en armoe daarmee.

Dan denk ik, alles deed het toch prima

Maar ja, we moeten blijkbaar overschakelen.

 

Net als mijn e-mail.

Ik had altijd windows live mail , nu zeggen ze dat dat opgeheven wordt, en ik over moet stappen naar oulook mail.

Echt..3 keer niks.

Mis de helft, onoverzichtelijk enz.

Schoonzoon ook naar gekeken, maar zelfs hij, zei, dat het geen fijn programma was.

 

Sorry, helemaal off-topic, maar zulke dingen kunnen me zo dwars zitten, en kan ik zo gestrest van raken he

En helemaal off-topic ook niet, want zulke dingen kunnen wel aanleiding zijn om een fles wijn open te trekken.

(Doe het niet hoor, en al helemaal niet op dit tijdstip  :) )

 

Alleen mijn mobiele telefoonabonnement, lijkt meer voor dan nadelen te hebben.

Daar ben ik nu wel een soort van blij mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm. Best ok. Smaakt als een espresso milkshake: het idee is dat dat vetten van de kokosolie en de boter je zodanig vullen dat je geen carbs eet.

İk heb het een tijdje gedaan een jaar geleden maar vond het uiteindelijk te eenzijdig..en nu doe ik dat zeker niet meer, want er zitten 0 vezels in natuurlijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het ook meer als aanvulling, anders is het inderdaad wat eenzijdig. Ik vind het wel lekker voor het sporten, toch wat brandstof maar geen volle buik.

Maar het is zeker wel lekker hoor!

En ik hoop dat het m'n snaaizin wat in de perken houdt, want dat wil wel nu. En helaas heb ik nooit zin in komkommer en tomaat als ik wil snaaien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...