Spring naar bijdragen

Maandag 13 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Gesprek van 80 minuten gehad. Huiswerk mee gekregen en morgen een 1 uur durende telefoon consult waar we het gaan hebben over het huiswerk. Daarna naar de AA. pittig ja, maar ook fijn! Wederom werd me verteld dat het uitpspitten van mijn verslaving erg pijnlijk kan worden. Ik laat het over me heenkomen. Wat kan ik anders.

Agnita, ik begrijp het wel hoor wat je bedoelt.

Fijne avond allen.

bewerkt door regenboog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het tegen mezelf. Bier gekocht vanavond. Leeg gegooid tijd onder de douche gestaan. Kan me goddank droog afmelden. 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag er niet over zeuren hier maar ik hou nog van haar. Ik wordt afgeserveerd na bijna 30 jaar huwelijk. Overleg is blijkbaar niet mogelijk. Heb veel dingen fout gedaan. Maar heb ook mijn goede dingen. Begrijp er steeds minder van. Voer voor morgen nu proberen te slapen. Goede nacht allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

L.Jane,

bedankt voor je "like" voor mijn droog afmelden.

De reden dat ik mezelf weer op het dagpact heb gezet is niet zo mooi, of misschien juist wel. Dat ligt eraan van welke kant je het bekijkt.

Zaterdagavond, na de nodige wijn heb ik mezelf streng toegesproken en toegegeven dat ik in de categorie bingedrinkers val en dat de tijd tussen 2 bingedagen steeds korter wordt. Bovendien is al dat gezuip nutteloos, want het heeft niet veel effect, zo wel geen roes als geen kater. Hoogstens eens brak gevoel.

Ook zijn de kilo's die ik tijdens de zeereis had verloren er bijna weer aan en dat voelt heel vervelend.

Ik besef dat ik heel veel geluk heb gehad dat mijn lichaam en geest nog functioneren, dat had heel anders kunnen uitpakken.

Dus wil ik het noodlot niet langer tarten en toch weer er voor gaan om te stoppen met deze poging tot zelfdestructie.

Ik heb de laatste tijd weer een drukkende hoofdpijn en buik voelt ook niet goed aan.

Misschien weer naar de bottendokter, maar eerst zo eens kijken hoe het gaat.

Ging ook steeds weer roken, dus dat is helemaal te gek, dat moet stoppen!!

Zaterdagavond had ik 1 glas bewaard voor de vlg. dag en dat gaat dan voor het ontbijt naar binnen. Dus je snapt hoe het er voor staat en dat besef ik ook en heb het bewust gedronken, in de hoop dat dat (voorlopig) het laatste is.

Ja, ik weet het, de achterdeur :face-icon-small-shocked: 

Over een week heb ik een afspraak met de mondhyg. en ik wil me niet hoeven schamen voor mijn zwarte tanden.

In feite mag ik blij zijn dat ik mijn eigen tanden, nou ja, wat kronen e.d., nog heb op mijn leeftijd.

Ook hangt er al weken lang een formulier voor bloedprikken op de koelkast.  Dat vond de HA ass. nodig omdat het al weer meer dan 1 1/2 jaar geleden was. Ik heb zelf gevraagd om de leverfuncties erbij te zetten. Maar je raadt het al: steeds maar uitstellen tot ik een tijdje geen alc. zou hebben gebruikt.

Het is verbazend hoe ik mijn probleem verborgen weet te houden, ook voor de mensen in mijn omgeving, maar daar ben ik zeker niet de enige in.

 

Dat was mijn biecht, lucht op en houdt me bij de les, hoop ik, het feit dat het hier nu staat maakt mijn besluit wat minder vrijblijvend.

Maar ja, ik zal het zelf moeten doen. Gisteren en vandaag meer hoofdpijn dan de laatste tijd, kan toeval zijn.

Zelfs paracetamol genomen, doe ik anders nooit, om mijn lever te ontzien ;) .

 

Ik meld me dus droog af, op dat ene glas na nu 3 dagen. Valkuilen onder ogen zien en vermijden is voor mij heel belangrijk, als ik gewoon alleen thuis ben lukt het wel. Nu het slapen nog, dat is alles of niets, heel vreemd/

Geduld is zulk een schone zaak, helaas heb ik er te weinig van.

 

:moon: 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...