kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Oh...kan ik niet. Had je ook graag ontmoet Monster! Volgende keer beter.
Jantina Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Leuk weer een nieuwe datum. Begrijp ik goed dat dat 22 oktober is ? en waar dan ? Limburg zat toch pas volgend jaar in de planning. ? Op dit moment nog niets staan. Dus hoor graag meer. Wie wanneer waar ? Vandaag op de kop af een half jaar alcohol vrij. Op naar het volgende half jaar. Het eerste jaar schijnt het moeilijkst te zijn hoor ik vaak Anette69, kruidenthee67, smart en 1 andere reageerden hierop 4
Monster Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst 3 oktober 2016 Jantina, om te beginnen van harte gefeliciteerd!! Je flikt het toch maar...... Er is nog geen locatie, en er is nog geen plan. Er is slechts een balletje opgegooid. 22 oktober is alles in herfstkleuren alleen er is geen zongarantie. Een centrale locatie zoals Austerlitz zou mij persoonlijk absoluut aanspreken, maar omdat dit al gedaan is kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die ergens anders heen zouden willen. Het lijkt mij gewoon erg leuk om forumleden in het echt mee te maken, de meetings waar ik bij was zijn me ERRUG goed bevallen...
smart Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Iets in Zwolle ? Is dat doenlijk? Vanwege het weer is een plek bij de warme kachel wenselijk. Dan kun je denk ik geen eigengemaakte hapjes meenemen. Suikertje, ik zag dat je op de ddd was maar hoe is het nu met je? Er werd niet echt op jou gereageerd zag ik, maar .... schrijven hoor! Jantina: super gefeliciteerd! Gewoon een tweede half jaar nog toch?
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Zwolle? Je zou eens kunnen informeren bij Tactus of er mogelijkheden zijn. In het verleden hebben zij ook wel eens voor ruimte gezorgd. Ik herinner me meetings in Enschede en Deventer. Ook in Amersfoort, geloof ik. Dan kun je zelf hapjes meenemen. In Zwolle zit Tactus ook... Is maar een ideetje, hoor. smart reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Zwolle klinkt goed, lekker dichtbij boor mij ook, ik kan echter alleen in de oneven weken ivm de kids. Dus 22 niet haalbaar. Weekend van 5/6 nov of 19/20 nov kan ik wel...
Meya Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Zwolle is toch op het platteland? smart en huttula reageerden hierop 2
Meya Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Ja, zie je. Dat dacht ik al. Daar kun je naar toe bellen als je een schaap gevonden hebt. basta reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Helaas, dat is me te ver weg om geregeld te krijgen
Jantina Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Anette zou wel jammer zijn als je er niet bij bent. Maar volgens mij ben je wel in de war wat betreft de oneven weken. 22okt is een even week net als 5/6 nov en 19/20 nov. Zwolle vind ik wel oké, 22 oktober kan ik wel en/of 12/13 nov in de oneven week. Maar we gaan toch niet alleen bij de kachel zitten ? Zolang het maar een locatie is met een station ben ik al snel te vree. ns wandeling bij Holterberg van 14 km is mogelijk te ver en de schapen zullen dan wel alweer op stal zijn tegen die tijd. Maar ik heb nog maar 1 meeting meegemaakt, dus ik weet nog niet wat jullie zo al doen. Ik ben dus echt een wandelfanaat, maar met z,n allen rondom een knapperend vuurtje lijkt mij ook wel een enorme uitdaging om dat te volbrengen zonder mijn grootste vijand.
Anette69 Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Geplaatst 5 oktober 2016 Je hebt gelijk jantina, t zijn inderdaad even weken. Dom, dom....
Monster Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst 7 oktober 2016 Ja, zie je. Dat dacht ik al. Daar kun je naar toe bellen als je een schaap gevonden hebt. U heeft gebeld? Wáár heeft u dat schaap gevonden? Boer Bert is zijn schaap niet kwijt en boer Bart ook niet, dus dit schaap is niet van Zwolle.
Monster Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst 7 oktober 2016 uh Zwolle is goed. Ik kan komende week contact zoeken met Tactus in Zwolle. Maar. Tactus zit in Zwolle niet gehuisvest bij een leuke wandelroute. Of je moet van weiland houden...... Daarnaast is het een tering eind lopen vanaf het station. Zwolle heeft een station. Jawel. Daar stoppen ook de intercity's , en we zouden een stuk van de stadsgracht rond kunnen lopen. Misschien kan ik de route een keer vooruit lopen en kijken of we nergens vastlopen/ en of er een gezellig tentje vinden waar we, nou ja, een bakkie kunnen doen. Iets wat lijkt op Starbucks oid. Maar we kunnen óók naar een bekende van mij in Zwolle gaan, op loopafstand van het station. Die persoon heeft één minuut geleden zijn studentenkamer ter beschikking gesteld. Een alcoholvrije locatie wel te verstaan.
Monster Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst 7 oktober 2016 Kijk, dat lees ik dan weer graag psst Lieve luisteraars, MijnGerrit , Jantina, Anette en Monster gaan kwartier maken voor een meeting in Zwolle in , wellicht, november. Mis het niet! Meya reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst 7 oktober 2016 Leuk monster. Doen we een zondag , dat is wel t fijnst? Zwolle, gezellig tentje zoeken, ik zeg doen
Anette69 Geplaatst 7 oktober 2016 Rapport Geplaatst 7 oktober 2016 Mss ook even met jet overleggen, bedenk ik me net. Zij was uiteindelijk degene die met t idee kwam en woont wel erg ver uit de buurt van Zwolle.
Jantina Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst 10 oktober 2016 En hoe was jullie verkenningstocht zondag in Zwolle Anette en Monster ? Iets leuks gevonden ? Zwolle vind ik oke,, , ik hoef niet perse door weilanden te wandelen. Is er al een definitieve datum afgesproken ? Voor een ander clubje moet ik nl een wandeltochtje regelen op een zaterdag ik heb dan de keuze uit 22 okt of 12 nov. Maar als ik het goed heb begrepen Anette kun jij alleen 12 nov. En wat maakt dat zich er niet meer mensen aansluiten ? te kort dag ? te grote kans op slecht weer ? of gewoon geen behoefte of gewoon een druk sociaal leven. Ben wel benieuwt Alles goed smart ? smart reageerde hierop 1
Draaiorgel Geplaatst 13 oktober 2016 Rapport Geplaatst 13 oktober 2016 Leuk plan! Waar is de meeting?
blondie6173 Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst 15 oktober 2016 Helaas. Dochter viert dan haar verjaardag, ik kan niet komen.
smart Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst 15 oktober 2016 (bewerkt) Wie gaan mee: Monster Jantina Smart Annette69 Fruitvlieg Mijn Gerrit Etty Jet is er al iemand waar je mee kunt meerijden? Klopt dit lijstje niet, dan graag even bijspijkeren! Oei nu lees ik dat het november wordt? Wie kan uitsluitsel geven? Monster? Draaiorgel: het is nog niet bekend! 15 oktober 2016 bewerkt door smart
Monster Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst 15 oktober 2016 Knopen doorhakken: 1. het wordt 22 oktober 2. het wordt Zwolle 3. ik ben hier niet de baas 4. locatie wordt achter de coulissen NU om gevochten, dus niet storen nu smart reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Geplaatst 15 oktober 2016 tja Zaterdag 22 oktober Forummeeting in Zwolle Zullen we starten om 11.00 uur bij Starbucks bij het station, tegenover AH to go ? Is het een idee om, als het weer mee zit, inderdaad de gracht rond te lopen, en als het weer tegenzit dat NIET te doen? Wanneer het vervelend weer is, hebben we een locatie achter de hand, 6 minuten lopen naar de bewuste studentenkamer. Niet rolstoelvriendelijk, wél gastvrij ontvangen. Het wordt vast heel knus en gezellig, hopelijk vinden jullie het oké dat er achter de coulissen knopen zijn doorgehakt omtrent de invulling. Wie aanvullingen heeft, roep es wat....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden