Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Ik wacht op bericht en duidelijkheid. Ga nu eerst onkruid tussen de tegels halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Lars, niet reageren is ook een optie Ontvangen wat er geschreven/gezegd wordt...tot je nemen. Binnen laten komen en 'leren'? Ook hier oprecht goed weekend gewenst! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Eerst maar dagpact Momentum Nadia Agnieta Spirit Rapilos . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Beetje laat op het dagpact, maar eerst gewerkt en net thuis. Hele dag al hoofdpijn, enfin gaat ook wel weer over. Spirit, Misschien kan je even op een rustige manier samen met je zoon en schoondochter praten, en zeggen, dat je het zo fijn zou vinden, als je wat meer bij de zwangerschap betrokken zou worden. Of jullie misschien samen kunnen kijken, wat hierin mogelijk is. Ik zou de schoonouders hier even helemaal buiten laten, want afgunst tonen, doet geen goed denk ik. Succes in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Ik doe het ook. Het ligt altijd aan iedereen behalve mijzelf. Verslaving gedrag? Slachtoffer gedrag ook. We zien hier maar een klein stukje van het verhaal. Altijd maar 1 kant belicht. Dat is lastig. Geld voor mij ook. Er is altijd een andere kant van het verhaal. Alleen spirit kent die. Spirit denk niet dat mij kinderen erg blij met mij zijn. Ik en misschien jij ook hebben veel kapot gemaakt. Vertrouwen is weg en dat is er niet zomaar weer. Je hebt het over haar ouders. Maar jezelf jij dan. Heeft jou zoon niet geleden onder jou verslaving? Hoe is je band normaal met hem voor de zwangerschap. Drank maakt veel kapot en wat Agnieta zegt onze kinderen zijn niet dom. Wel op hun hoede denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Teleurstellend bericht over hulpverlening. Ga eerst een hele tijd slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Gipsy, wat nou dan?? ZE hebben je van de wachtlijst van de kliniek af laten halen. ZE zien het wel weer zitten met je.. Wie zijn ZE?? Hoe lang en hoe goed kennnen ZE je?? Hoeveel invloed heb jij zelf op ZE?? Dat gaat maar op en neer, wel opname, niet opname, wel opname, niet opname.. Toen ik op de wachtlijst kwam voor een kliniek ging het ineens goed met me.. maar die opname ging door omdat ze wel wisten hoe goed een verslaafde z'n best kan doen om een tijdje niet verslaafd te lijken. Voordeel was wel dat ik in de kliniek voorafgaand aan de behandeling niet hoefde te detoxen.. kon meteen "aan de bak". En met aan de bak bedoel ik dat ik mezelf ervan moest overtuigen dat ik verslaafd was en hulp nodig had.. (wat nog waar was ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Geniet ervan spirit. Ik moet ook activiteieten gaan plannen. Moet eerst zorgen dat ik eten krijg. Pijnstillers ook iets wat helpt tegen hoofdpijn paracetamol hebt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Je kan toch niet met een hond het ziekenhuis in? Dat klopt toch of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Geen idee eigenlijk of dat klopt. Laat je niet gek maken in ieder geval. Hier alles wel maar doodmoe. Kwart voor acht en ik zou gerust naar bed kunnen gaan. Een goede nacht allen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goede avond allen, Ik sluit de week droog af. Precies weer 1 week vandaag. Even echt heel moeilijk gehad vanmiddag, met 2 wijndrinkers naast me Oh, wat had ik een trek toen Enfin, nu aan mijn 2e kop koffie en vierde koekje Drink nooit koffie savonds, dus eet ook nooit koek in de avond. Durf morgen bijna niet meer op de weegschaal te staan, maar mag me toch weer melden op het kilodraadje. Welterusten alvast maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Sterk van jou Rapilos, voor mij was het ook zwaar vandaag, maar wel weer overleefd. Welterusten iedereen en tot morgen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Ik begrijp die optocht naar een echo helemaal niet. Bekvechten wie bij de bevalling is? Doe je toch met je tweetjes. Hoop niet dat ze mij gaan vragen. Antwoord is luid en duidelijk nee. Zal ook niet bang hoeven te zijn dat ze me vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Helemaal met je eens Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Wat een rust hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Hallo, weer ff bijgelezen, truste iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2016 Goede nacht allen ik ben nog wel een tijd wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden