Momentum Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik meld me droog aan.Dagpact momentum! Mooie dag iedereen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik meld me droog aan. Dagpact momentum! Albert Mooie dag iedereen. Gister te druk Zit nu in het vliegtuig Tot een volgende smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 A la prochaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het heerlijk nu, zonnetje schijnt al en het is nog redelijk koel. Binnen staan koffie en thee klaar. Laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Lekker bakkie koffie, bedankt Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 (bewerkt) Graag gedaan Momentum. Waarom zit Toine in hemelsnaam op Alcatraz? Kan me niet voorstellen dat hij iets onwelvoeglijks heeft uitgehaald. 11 mei 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Een hele goede morgen allemaal. Dank voor de koffie Yvonne, ik neem er een lekkere muffin bij Nee, snap het ook niet van Toine, Heb hem niets vervelends zien schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Dagpact Momentum Albert Agnieta Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Straks naar een vriendin fietsen (12 km. verderop) Hoop, dat ik het nog kan vinden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 (bewerkt) Goeiemorgen Rapi, ik denk dat ik de muffins en aanverwante artikelen maar even moet laten staan Las ook net even de dagdraad van gisteren snel door. Over dat wij zo'n serieus volk zouden zijn... Tsja, ikzelf ben niet zo serieus eigenlijk. Ik heb geleerd het leven te nemen zoals het is, en te genieten van het leven. Wat niet betekent dat ik wegloop voor verantwoordelijkheid, absoluut niet. Maar ik kijk naar mezelf met een gezonde portie zelfspot en en probeer ook wat er om mij heen gebeurt met humor te zien..... Dat maakt alles al een stuk lichter.. 11 mei 2016 bewerkt door Yvonne Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Oei, misschien de navigatie op je telefoon gebruiken Rapi? Tis hier heerlijk nu om te fietsen... zonnetje en weinig wind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact Momentum Albert Agnieta Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Een goede morgen allemaal. Belangrijk gesprek vanochtend, dus ik ben blij dat mijn hoofd zo nuchter is. Houd het droog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 heel veel succes dan Tom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Straks een gesprek waar ik erg tegenop zie, daarna ook nog paar uur werken. Ik denk dat ik het vandaag best moeilijk kan krijgen aan het einde van de middag. Ik doe maar een extra boterham in mijn tas en laat mijn pasje thuis. tomtom2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 (bewerkt) Straks een gesprek waar ik erg tegenop zie, daarna ook nog paar uur werken. Ik denk dat ik het vandaag best moeilijk kan krijgen aan het einde van de middag. Ik doe maar een extra boterham in mijn tas en laat mijn pasje thuis. Sterkte Nadia 11 mei 2016 bewerkt door regenboog Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact Momentum Albert Agnieta Rapilos Nadia regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Pfffft, gelukkig ben je een man en moet ik straks praten met een vrouw, Tomtom2, want anders zou je toch denken...:-) tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 goeiemorgen frummers. Zet m op Thomas en Nadia. En Toinemanski! Teveel muziek op de dagdraad? touterd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 nou Nadia dan wist je dat de ander er ook tegenop ziet, dus wie weet is dat in het echt ook wel zo. Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Goedemorgen.DagpactMomentumAlbertAgnietaRapilosNadiaregenboog Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Heb maar een halve muffin genomen hoor Yvonne Voor mij ook niet goed dus Tom en Nadia, Ik wens jullie een goed gesprek toe, vanochtend. Gaat vast goed komen ! En regenboog op het dagpact. Heel goed !! regenboog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Na een nacht niet slapen me ziek gemeld. Niet meer weten hoe ik verder moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 als je dan maar niet gaat drinken Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Jee joh Lars, Heftig waar je momenteel doorheen gaat. Ik wens je sterkte en wijsheid. Ik hoop dat je de rust in jezelf vind om door te gaan en niet te verdrinken in .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden