nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 5000ste lady jane en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 posting !!!!!!! Yogajuf en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Weer schuddebuiken... s Doorgaan. Vooral Doorgaan! oms baal ik er van dat ik niet meer dan 1 like kan geven voor een post... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Van harte Nancy ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 WoW Ik heb de 1000 ongemerkt gepasseerd...ik zorg morgen voor Limburgse vlaai bij de koffie. Na 10-en. Trusten Skip en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Dan nu over op meer serieuze zaken: draaien jullie voldoende Beatles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 WoW Ik heb de 1000 ongemerkt gepasseerd...ik zorg morgen voor Limburgse vlaai bij de koffie. Na 10-en. Trusten Nou, da's ook sneu... ook jij van harte Vol. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Nou, ik moet eerst wat typen om te zien hoe het er voor staat! Na ja, sommigen haal je in geen enkel opzicht meer in natuurlijk (ik). Ik moet van nood vroeg naar bed met zo' n meisje wat vroeg wakker is. Maar wel een leuke dag gehad. Kopje thee, wordfeud laatste woordje en sloape... Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Bedankt Meya :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 voor jou Vol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik ga ook te bed, morgen een zware dag. Geen dagpact, wel droog. @ Agnieta, ik verbaas me soms over de stroom tips, adviezen en kritiek die jij op lijkt te roepen. Ik lees je inderdaad vaak als stoom afblazend. Vind dat je het goed doet. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Kate Postbediende gaf me dezelfde info als mijn broer kreeg.Wat een omslachtig gedoe. Vrees dat ik niet zo aardig antwoordde...ze bleef lachen, al was het een beetje zuur. Hier croque monsieur vandaag. Gene vette maar had geen zin in gedoe en dochter is er wel fan van.Quick levert ook al aan huis wist ze me te vertellen. Een subtiele hint..Maar niet voor vandaag dus.Vriendje kwam haar net ophalen.Morgen haar eerste dagje werken in het ijssalon. Centjes bijverdienen..Kleine kindjes worden groot.Dus dees ouw doos gaat haar bed maar opzoeken. Zweedse puzzel bij de hand Laters Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Meld me succesvol af voor de dagpact. Truste. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 @Fleurtje, die zweedse puzzel was wat Truus verbond aan Fleurtje. Net als trouwens de uitdrukking 'ik ben een vijg'. Wie doet er nou zweedse puzzels en wie noemt zichzelf nou een vijg . Leuk dat ik je ook als Fleurtje mag leren kennen . Nu echt maffen, welterusten voor iedereen, nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Waar je je al niet druk om kan maken: De tent was verwarmd. De tap ver weg. Voordat de polonaise eventueel zou beginnen ben ik er stiekum tussen uit gepiept Hele leuke avond gehad met mooie gesprekken met leuke jonge mensen. ( Dat ze daar ook zin in hadden vond ik zo leuk ) Ze vertelden over hun studie en toekomst. Over relaties en werk Over ouders en kinderen. Over verslaving en depressie. Kortom ik was helemaal in mijn element en blij verrast Was een mooie avond Tip van de dag : ( voor mezelf maar misschien heeft een ander er ook iets aan ) Voordat je een oordeel velt over iets wat nog moet gaan komen..... Wacht t gewoon eerst eens even rustig af. Slaap lekker allen huttula, Kate en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Waar je je al niet druk om kan maken: De tent was verwarmd. De tap ver weg. Voordat de polonaise eventueel zou beginnen ben ik er stiekum tussen uit gepiept Hele leuke avond gehad met mooie gesprekken met leuke jonge mensen. ( Dat ze daar ook zin in hadden vond ik zo leuk ) Ze vertelden over hun studie en toekomst. Over relaties en werk Over ouders en kinderen. Over verslaving en depressie. Kortom ik was helemaal in mijn element en blij verrast Was een mooie avond Tip van de dag : ( voor mezelf maar misschien heeft een ander er ook iets aan ) Voordat je een oordeel velt over iets wat nog moet gaan komen..... Wacht t gewoon eerst eens even rustig af. Slaap lekker allen even in de herhaling thnx Skip en wat goed dus dat je gegaan bent en je zorgen erover had gedeeld nu is het resultaat ook gedeeld (gedeeld leed is 1/2 en vreugd is dubbel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden