Spring naar bijdragen

Wie doet er mee?


An

Aanbevolen berichten

Ben er al maanden mee bezig...in mijn hoofd.

Jaren geleden heb ik 8 jaar niet gerookt.

Ik herinner me dat het eerste jaar zwaar was. Daarna niet meer.

Ik ben weer gaan roken ' om het idee dat het me rustig maakt' niet dus.

Maar voordat je at realiseert ben je alweer aan het paffen.

Alles is opgeruimd, behalve nog een doosje met 20 peuken.

Nu weggooien of morgenvroeg starten.

Ben er nog niet uit.

Wie doet er met mij mee?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Ja drankloos door t leven gaan blijft op nr 1 staan.

Maar ik voel me nu sterk en gemotiveerd.

Heb momenteel ook griep en hoest de longen uit mijn lijf.

Ik wil dit al lang en heb er goed over nagedacht.

Als het me vandaag lukt dan ga ik door.

Vandaag dag 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi An, ik las het al op de dagdraad hier, maar volgens mij heb je het perfecte moment gekozen om te stoppen. Je had al griep dus goed voel je je toch al niet.. ik ben zelf ook gestopt 5 maanden na het stoppen met alcohol en het is voor mij deze keer veel makkelijker (was poging nr 153 ofzo) dus juist geen valkuil! Ik ga er nu echt nooit meer aan beginnen! Succes en het gaat je lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Is dit forum nog actief ???    na gestopt te zijn met de benzo's moet ik nog eentje het: roken.

Zijn er mensen die ook willen stoppen maar de weg daarheen ook zo moeilijk vinden. Ik ben al eerder eens gestopt dus weet wel een beetje wat het is.

Ik hoor het wel.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis zo'n e-smoke ding heb ik wel, zal eens kijken wat voor merk het is....geen idee, ooit gekocht,  nooit gebruikt.... moet er nu echt vanaf....de diazepam was een hel...

Dan moet dit toch ook kunnen???.........maar ik zie er wel tegenop......ik weet hoe ik dan wordt......(onaangenaam).....pfffff...

2017 diazepam.....2018 roken......hè nog een keer....ik zie er tegenop .... echt ben zo verslaafd aan die troep....vind het ook lekker, en dat is het probleem denk ik.

Stuur je nog even een PB..

mito

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

stoppen met roken stap voor stap. Die eerste peuk niet opsteken en dat 24 uur. Die eerste 24 uur duurt heeeel lang, maar na een tijdje merk je dat het beter gaat. Bewaar me dat ik ooit weer ga roken. Ik ben met nicotine kauwgum gestopt. Alleen... nu ben ik daaraan verslaafd. Maar ik maak er geen punt van. Succes mito!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, beetje zoals ik gestopt ben met diazepam dus. Proberen het doel niet te groot te maken....maar proberen 1 dag niet te roken en daarna proberen weer een dag niet te roken.

Tja die kauwgum ken ik.....ben er ook eens verslaafd aan geweest, maar kreeg er ook enorm buikpijn van.

Ik zal eens proberen deze methode maar misschien ook wel e-smoker erbij. Wordt vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...