Nadia Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Met dank aan de onvermoeibare reisleiding Gehaald. Bol. Nadia Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Met dank aan de onvermoeibare reisleiding Gehaald. Bol. Nadia Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Nadia, op 24 Maa 2016 - 11:40, zei: Met dank aan de onvermoeibare reisleiding Gehaald. Bol. Nadia Huttula Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Nadia, op 24 Maa 2016 - 11:40, zei: Met dank aan de onvermoeibare reisleiding Gehaald. Bol. Nadia Huttula Jannigje Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Nadia, op 24 Maa 2016 - 11:40, zei: Met dank aan de onvermoeibare reisleiding Gehaald. Bol. Nadia Huttula Jannigje Yogajuf jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Bol. NadiaHuttulaJannigjeYogajuf Jane Nancy Heeeeeeeeeee, wat jammer dat de 40dagen-reis alweer voorbij is! Ik vond het zo gezellig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Ik vind het ook heel jammer! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Graag gedaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 (bewerkt) Bolletje, ook namens mij heel erg bedankt! En wat kan jij dit toch goed ! 25 maart 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Hier,een zakdoekje Jannigje, ik neem er zelf ook een paar :-( Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Snuf, snif, snotter. Dank je Nancy, ik kan ze goed gebruiken. Heb je zelf nog genoeg? Lars, je hebt het doel dan niet gehaald, maar je bent wel een heel fijne reisgenoot. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Bol, ik mis je nu al! En de mede-reizigers ook trouwens. Het was een leuke tijd, hoewel ik er maar 35dgn van gehaald heb, ben ik er toch blij mee!! Wanneer gaan we weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2016 Ik ben een beetje laat, maar heb het wel gehaald hoor. Ik heb ook niet alles hier gelezen als ik eerlijk ben. Jullie hebben wel lol gehad zo te zien. Goed gedaan mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Beetje laat? Zal ik het hek dan maar dicht doen? Bol. NadiaHuttulaJannigjeYogajuf Jane Nancy Monster Heeeeeeeeeee, wat jammer dat de 40dagen-reis alweer voorbij is! Ik vond het zo gezellig.... Ik heb mezelf op dit lijstje erbij gepropt. Volgens mij zijn er nog mensen onderweg, want het lijstje is bij lange niet compleet. Bolletje, dank je wel voor de reisleiding. Wat deed je het weer fantastisch! Gaan we deze zomer nog ergens heen? Sign me in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Misschien kunnen we dan richting Zuid Amerika gaan. Daar schijnt het ook echt fantastisch te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 nancy, op 25 Maa 2016 - 17:32, zei: Bol. NadiaHuttulaJannigjeYogajuf Jane Nancy Monster MijnGerrit Heeeeeeeeeee, wat jammer dat de 40dagen-reis alweer voorbij is! Ik vond het zo gezellig.... Ik had me wel gemeld, maar niet toegevoegd aan het lijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Bolletje kunnen we dan....... O nee, sorry, eerst het belangrijkste: hoe is met je mond? Nog auwww? Dan nu: kunnen we dan ajb ook naar Patagonië gaan?? Please, please, pretty please?? Het is daar zoooooo mooi. Ik heb er rampzalige vakantie gehad, maar dat levert natuurlijk wel sterke thee-verhalen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 oke, we hebben alvast reisleiding Bolletje, ik vrees dat jij en ik in andere corvee-ploegen belanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 O jee, oooooo jeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 De wereld IS op zijn kop Jannigje! Want wij drinken niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Nee inderdaad: WIJ DRINKEN NIET Dan is een waarschuwing wel op zijn plaats: in de woestijn dronken de mensen ook niet, maar in Chili en Argentinië wel . En dan bedoel ik niet alleen mate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Zo blijven toch nog stiekem een beetje onderweg hè, ook al is onze reis al afgelopen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Snif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden