AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Sorry, ben vergeten te melden dat ik weer geslaagd het dagpact sluit. Nogmaals truste smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Alsof ik zo' n jankerd ben, valt erg mee hoor. Ik ga was ophangen en te bedde. Peukje, kopje thee leegmaken... welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Moest een beetje janken van die waarschuwing. Snap het ergens wel, maar het refereert aan hele akelige eerdere waarschuwingen in mijn leven. . Oude pijn Smart?Komt op de gekste momenten he? Voor jou smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Ik sluit ook af voor vandaag Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 Ik meld me droog af voor het dagpact. Slaap zacht allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Terug uit de late dienst. Nagedacht over de onrust. Waar gaat het over? There is nothing to fear but fear itself. Waar ben je bang voor? De trol? Voor mij vertoont ie alleen 'n treurig soort onmacht, erg genoeg voor 'mzelf. Als je het af laat glijden is er eigenlijk niets, NIETS, gebeurd. Je kunt het nooit voorkomen in deze virtuele wereld. Zelfs het willen voorkomen heeft voor mij iets PVV-erigs. Oeh, bah, dat willen we hier niet hebben, let's go root it out! Jaja, de maakbare wereld. Leer d'r maar mee leven, het IS de wereld. Deietwatcontemplatieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden