Timberland Geplaatst 5 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) De positieve mindset is weer terug, wat gelukkig ook mijn kracht is. Inmiddels een aantal acties genomen voor het aflopen van CRUKS (5 maanden) en ga mijn paspoort voor de buitenlandse trips voorlopig inleveren en voorlopig geen risicovolle vakanties. Bedankt voor de tip Amy, maar voorlopig is sparen even geen optie. Heb de laatste jaren hiervoor een beleggingsrekening gebruikt als noodrantsoen, wat ook weer lekker tegenstrijdig is om op die manier te gebruiken. Die kwam nu in ieder geval goed van pas om alles redelijk orde te maken. Maar wat een zonde.... Met een levensgenieter is niks mis, dat probeer ik zelf ook te zijn. De vraag die ik heb wel eens heb gekregen of dat ook zo zijn zonder een risicovolle verslavingsachtergrond? Of zou ik dan toch wat andere keuzes hebben gemaakt? Fijn dat je relatie stabiliteit brengt, dat is voor mij ook vaak geweest. Maar vooral dat ik mijn relaties niet de ellende van gokken wilde aandoen en als toch gebeurde dan moest ik van mezelf de relatie beëindigen. Vandaar dat ik daar altijd voorzichtig mee ben en na een terugval heb ik daar niet zo behoefte aan, dan heb ik veel tijd voor mezelf nodig en dat gaat ten koste van een relatie. Wel is het belangrijk om te blijven praten en de ander mee te nemen in denkpatronen en keuzes, bij mijn laatste relatie is dit zeer fijn geweest en zorgt ook voor meer diepgang in de relatie en is daarom nog de reden dat ik goed contact heb en soms wat andere inzichten krijgt die mezelf weer helpen. TB 5 januari bewerkt door Timberland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amy2 Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Timberland, ik duim voor je. Mocht je trouwens willen praten met een lot genot ( weet niet of je insta heb) kan je me toevoegen anniedepannie1001) geld ook voor andere mensen. Wellicht kunnen we elkaar steunen. Geniet van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yuzzi Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Iemand die verslaafd is, heeft vaak moeite om plezier te vinden in gewone, alledaagse dingen. Daarom zoeken ze iets wat hen dat gevoel wél kan geven. In het geval van gokken zorgt het voor een intense kick en een vrijlating van veel hormonen. Het is belangrijk om te begrijpen dat je, zelfs als je een maand gestopt bent, niet meteen weer volop kunt genieten van de kleine dingen in het leven. Het verlangen naar gokken verdwijnt niet zomaar en heeft tijd nodig om te verminderen. @Amy2 het is wel een goede tip om je geld ergens te zetten waar je niet meteen aankan. De rush om te gaan gokken kan heel snel terug voorbij gaan, als je het niet meteen kan doen ga ja het misschien aan je voorbij laten gaan. Laat je er niet aan vangen. Schrijf je uit, blokkeer je zoveel mogelijk, zet je geld weg, praat met iemand dierbaar en probeer iets te zoeken waarmee je de tijd kan vullen die vrijkomt. Volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden