lady jane Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 ik zit voor de 3e of 4e week al weer vergeefs op L&A te wachten, zeker een uur later dan in de gids staat naar bed dus maar weer slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 OOk ik meld me droog af, tijd voor bed. Slaap zacht, voor nu of straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Op naar dag 4!! Jeetje An, wat goed!!! Goede nacht allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Alles wat je aandacht geeft groeit En dáár zijn we goed in zeg! Want ook hier houdt het nooit op.. Paniek en delen pas later Niet niek! En de rust Dappere strijders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Latertje vanwege werk; het was gelukkig goed bestrooid onderweg. Dank aan al die wegwerkers! (vind bestrooien leuker dan 'gestrooid') Meld me even droog af. Snel erin! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Zijn er nog dropjes? Gooi maar een paar richting het westen. Iedereen die een droge dag heeft gehaald: chapeau voor de mannen en voor de dames Voor degenen die het niet gelukt is vandaag, morgen zijn er weer nieuwe kansen. Voor nu: welterusten, slaap zacht en droomloos. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Vanaf hier ook allemaal een goeie nachtrust toe gewenst en morgen weer gezond op Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden