Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Was getekend, Mai. Kan U weer verder bakke-leien (ik vermoed dat de oorspronkelijke betekenis van dit woord, van het bakken van leien komt) Dus, het zal wel met de vorm of inhoud te maken hebben Die mallen he... Theater is nog echt. zij gekunsteld Je zal toch al (voor)gefabriceerd in elkaar zitten 1 januari 2016 bewerkt door Mai Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Woorden schieten te kort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Je gaat lekker Wijfie Gestaag en zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik ga Ken U zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Eerste droge afmelding in het nieuwe jaar. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 dochter is weer weg dus ik weer lekker mn eigen bed opzoeken vroeg slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Vandaag minimaal 30 mensen die al In hun reserve tijd leven een " gelukkig nieuwjaar " gewenst. Mooi zoals dat werd ontvangen. Gewoon doorgaan.... Wat een moed en een kracht. Zo wens ik iedereen hier ook moed en kracht het komende jaar Gewoon doorgaan ❤️ En : " erger je niet ..... Verwonder je slechts " Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik ben in gezelschap meestal vrij stil Hoe noem je dat? Een goede luisteraar, observer, verstaander.. Ik mis je emotie niet Pinkman Ik zou het eerder helder noemen Jopie, ik koppel het even terug naar mij Veel bla bla.. Edoch,als men tussen de regels leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik val hier zo maar ongelezen binnen omdat ik zie dat er nog aardig wat mensen aanwezig zijn, om een beetje laat, toch iedereen een heel goed en gezond 2016 te wensen. Helaas is mijn jaar niet zo goed begonnen, had een paar dagen geleden al keelpijn en oorpijn. Combinatie van verkouden buurman en harde koude wind. Woensdag begint mijn zeereis van 43 dagen en ik ben heel bang dat ik weer bronchitis krijg, dus de dag onder de wol doorgebracht. Voel me nog niet best, maar hoest gelukkig niet. Ik ben erg nerveus voor deze reis, zoals ik al eerder heb gemeld. De telefoon had ik uitgezet, maar meteen toen ik eruit was en de stekker erin had gestoken, belde mijn vriendin. Ze heeft me gerust gesteld, zij zullen bij de terminal op me wachten en eerst met mij naar mijn hut gaan. Maar toch, 6 weken is lang. OOOOOOOO wat erg, veel mensen zouden dit ook graag willen. Ik ben niet rijk, maar het is niet duur en ik wil graag mijn spaargeld gebruiken voor het eind van mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Dat zie ik ook bij (mijn) Gerrit Op een gegeven moment is er groei Zegt men meer met minder Helder en klaar Al is er met emotie niets mis Tenzij men er niet in "doorschiet" Aangezien dat een veel terugkomend deel in het leven is, kan men beter zorgen om dat deel te zuiveren/uit te roeien Waar mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 MijnGerrit dient even als voorbeeld Je zou dit kunnen filteren om zo een betere kijk op jezelf te krijgen Je ziet het zo nu en dan ook plots de kop opsteken Dan heeft "men" het licht gezien Ik ben het licht Sta soms in mijn eigen schaduw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Lidia, het klinkt alsof je een laatste reis gaat maken Het kan zijn dat ik in de hectiek, en niet consequent meelezend en reagerend, iets heb gemist Excuus En een mooie reis! 1 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Dat lijkt mij nergens voor nodig Agnieta Ik zou kunnen zeggen ach, waar bemoei ik me mee, laat gaan Mai Non of my business Echter, op zich een goed voorbeeld van zien 1 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Jowan heeft toch geschreven dat hij er níet (meer) zou zijn? Dan moet je je geen zorgen maken. Van wat ik van hem gelezen heb, heeft hij een stevige band met de aa. Hier weer een droge dag, maar ik zal eerlijk zeggen dat als er een winkel open was geweest het anders was gelopen. Flinke ruzie hier met kind. Die had een kapotte fiets en heeft een behoorlijk end moeten lopen/slepen. In plaats dat 'ie dan blij is dat 'ie thuis is, krijgt iedereen de wind van voren. Níet leuk. Helemaal níet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Ja, het is een uitdaging en voelt als een laatste reis, want 3e kerstdag mocht ik mijn 72e verjaardag vieren. Het houdt een keer op, ik merk dat het reizen niet alleen lichamelijk moeilijker wordt, maar vooral vooraf geestelijk. En dit voor iemand die door woestijnen is getrokken e.d. Nou ja, de koortslip is bijna over, nu nog verkouden en hoofdpijn. Bovendien had ik het niet droog gehouden en dat zit me dwars, na mijn kater van laatst. Het is zo slecht voor me en toch doe ik het in de ijdele hoop dat ik dan rustiger word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 ik meld me af, uiteraard zonder kater en drank de dag doorgekomen maar toch suf.. Morgen hopelijk beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Iets is niet persoonlijk bedoeld Als het dat ziet Is U er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 wanneer en waarom is jowan er niet meer dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Dank voor de toelichting Lidia Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Het sneeuwt níet eens! Vervelend kind. Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Maar, maar, maar...het was het eerste woord van een zin! Dan moet een hoofdletter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) -Verwijderd- Een quote van Nadia, die ik onjuist had geïnterpreteerd (ik dacht dat het kind de wind van voren kreeg) Al blijft het "niet leuk" 1 januari 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 O, zo had ik jouw posting weer níet begrepen, Mai Ik voelde me juist lekker bevestigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 V oor wie nog wakker is, welterusten. Ik ga maar naar bed, in de hoop goed te slapen en me morgen wat beter te voelen. Kerstboom aftuigen, dat geeft ook wat ruimte in het hoofd. En de klaar liggende spullen in de grote geleende koffer, nog nooit zo veel kleren met moeten nemen. Moest eerst kopen, wel op internet want winkelen vind ik vreselijk. Nou dan ga ik straks verkleed als dame 's avonds eten. Zijn de voorschriften. Ik meld me eerst nog hier natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Wil toch even reageren. Loen heeft het over dat ze het vreemd vind dat iemand zoveel voorkennis heeft voordat hij/zij zich aanmeld en wantrouwt dit. Maar kom op zeg. Dit is toch niet zo moeilijk te verklaren. Iedereen kan (zonder zich aangemeld te hebben als forum-lid) meelezen en de informatie in zich op nemen. En als hij/zij zich dan na veelal veel wikken en wegen zich toch heel moedig aanmeld dan is het toch logisch dat deze persoon veel informatie heeft. Daar hoeft toch niets slechts achter te zitten. En als je dit forum als laagdrempelig wilt blijven houden dan voorkom je dit niet. En over dat één iemand meerdere profielen kan hebben ?? Mocht het zo zijn dat deze profielen op dezelfde computer zijn aangemaakt dan klopt er iets niet in de controle hiervan. Maar als ik echt zou dit ongemerkt zou willen doen is er altijd een mogelijkheid volgens mij. Andere provider, andere computer, verschillende plekken; houd ik mijn profielen ook gescheiden, net zo gemakkelijk; raak ik niet in de war. Wie kwaad wil, bewust of onbewust, kan dit altijd bewerkstelligen. Ik vind het ontzettend vervelend dat er nu zo wantrouwend naar nieuwe mensen wordt gekeken, net of die zich eerst moeten bewijzen. Ooit ben ik opgenomen geweest en was ik de nieuwe die het moest ontgelden omdat de vorige nieuwe zich had misdragen (vond de oude groep) ten opzichte van de groep. De groep had geen zin meer in een nieuwe. Ik kan je vertellen dat dit mijn opname en mijn therapie absoluut niet ten goede is gekomen en dat gun ik niemand. Ik heb kaboutertje niet in levende lijve ontmoet, maar ik heb wel buiten het forum (via de mail en pb) contact met haar gehad. We hadden immers het één en ander gemeen. Heb ik hier spijt van ?? Nee, want ik weet dat het vanuit mijn goede hart kwam, met alle goede bedoelingen, zijn voor iemand. Dit zal ik ook blijven doen. Ik heb een groot hart. En ja, dan word ik wel eens teleurgesteld. Maar ik weiger om het slechte te laten winnen, wat dat zou betekenen dat dat ik mijn hart op slot moet gooien en dan laat ook de goede, lieve mensen niet binnen. lady jane, Yvonne, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden