Kohtje Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Vertrouwen zou ik eigenlijk gewoon moeten doen. Ik merk dat ik er vaak een ding (oh..neee.. sorry A3) van maak.. Ik heb moeite met vertrouwen.. niet met mensen, maar met begrip en toepassen van vertrouwen. Het is voor mij niet iets wat ik zomaar even doe of zo... Hoe dan ook, ik heb m'n kerstkadootje weer met een dag verlengd. Zesde dag rookvrij afgesloten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) De kerstdagen heb ik voornamelijk slapend doorgebracht. De dag voor kerst werd ik overvallen door een iets (??) waardoor ik vrij hoge koorts had, het ijs- en ijskoud had, de hele dag enorme slaap en misselijk.. Pas de zondag na kerst voor het eerst weer echt op, en een beetje gegeten. Nadeel is dat ik in een dag of drie ruim vijf kilo ben kwijtgeraakt (kan ik niet echt missen), maar een groot voordeel is dat ik ook zo'n drie dagen niet gerookt had. Nu was ik al weer een tijdje van plan om een stoppen-met-roken-poging te doen, maar tja... Eergisteren had ik voor het eerst weer zin in een sigaretje, maar ineens is er iets te verliezen, nl. die drie rookvrije dagen die ik zomaar kado had gekregen, waar ik geen moeite voor heb hoeven doen. Alleen al dat in de schoot geworpen voordeeltje is voor mij genoeg om een half uurtje geleden zomaar langs de sigarettenbalie te lopen zónder sigaretten te kopen en zónder het gevoel dat ik mezelf ergens tekort doe. Ik heb me, voor zover ik weet, nog nooit zo zeker van mezelf gevoeld in de eerste dagen van niet-roken.. Heb zelfs het bedrag van automatisch sparen net maar wat opgeschroefd. En dan blijft me zo'n bericht, de hele dag door mijn hoofd flitsen 30 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Hoezo toeval Das mooi Joop Naturel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 en vertrouwen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Is een werkwoord hoor Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Hoi ZBB, vertel je nog even hoe het gaat deze dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 meld me droog af, morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Hoi mijngerrit. Heb leuke en droge kerstdagen gehad. Zondag de verleiding helaas niet kunnen weerstaan,heb me wel de volgende dag weten te herpakken. Nog steeds aan het jojoën dus. Heb wel het idee dat het me toch iets beter afgaat de laatste tijd,lukt me steeds beter om "langere" tijd zonder als te veel moeite niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Droge afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Meld me droog af. Slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 kennelijk is het draadje van kabouter gesloten, maar het enige wat ik kan zeggen is ooooooooooooooo,aaaaaaaaaaaaa en ik ben er ook ingetrapt, en ze heeft mij een vertrouwelijkke pb gestuurd. Nou ja, de tranen die ik heb vergoten zijn waarschijnlijk niet voor niets geweest. Mijn medeleven gaat nog steeds uit naar deze mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Reageer op dit onderwerp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Zoooo, dat was nog eens een verhaal. Ik heb me er nooit echt mee bemoeid dus het doet me weinig afgezien van de ergernis dat anderen er wel veel tijd in hebben moeten steken. Jammer. Maar het is niet anders. Dat er vele droeftoeters op deze aardkloot rondlopen verbaast me niet, ik was er zelf ook jarenlang eentje. Je eigen rouwkaarten versturen is wel redelijk uniek, maar ik zal er geen oliebol minder op eten morgen. Een droge Jaarwisseling alvast gewenst: wij hebben gasten, zij weten dat ik niet drink dus dat gaat helemaal goed komen en ik zal het glas heffen morgen op alle frummers die ik heb leren kennen over de afgelopen maanden en die ik waardeer. En Kabouter Jomanda wens ik veel sterkte toe want die heeft nog een veel sterker hulpmiddel dan dit forum nodig. Later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) Reageer 30 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 (bewerkt) Reageer op dit onderwerp 30 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 waarom schreeuw je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Vind het heel jammer dat ik niks meer kan schrijven op de Kabouter draad. Mijn naam staat bij degene onder de bewuste tekst. Nu mag ik niet eens meer er een reactie op geven! Valt me zwaar tegen van de moderators die aanvankelijk helemaal niks wilde doen toen ze geinformeerd waren. Had vandaag avonddienst en was niet instaat om te zitten en wat inhoudelijks te schrijven. Heb er eerst ook in geloofd en was echt in tranen toen ik die middag hoorde dat Kabouter overleden was. Maar er zat iets helemaal scheef en het duurde een tijd voor puzzelstukjes in elkaar paste. Ik schreef naar intuitie luisteren, vervolgens wordt dat woord als motivatie gebruikt om Vlokje onderuit te halen. Ik zie de aanleiding echt niet waarom dat is. Ik zou het jammer vinden dat als er door deze nare ervaring nu argwaan ontstaat en iedereen onder een vergrootglas komt. Verder doet me de persoon Jolanda me helemaal niks meer. En de mensen die dreigen om weg te gaan. Blijf of ga weg.....dat dreigen is zo stemmingmakerij. Iedereen mag hier zijn plek hebben, niemand hoeft weg (jolanda hoeft niet trug te komen en ik hoop nu dat de mods wel goed de ip adressen nakijken waaronder Leentje71, Kabouter en Marleen gepost hebben en waken dat er niet een nieuwe naam opduikt die Jolanda is. Dit bericht moest echt even maar kan het snel weer rustig worden....? lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 OK Mai, ik reageer, het blijkt maar weer eens dat zelfs na al mijn levenservaring, empathie je nog steeds parten kan spelen en ik er dus in getrapt ben. En ik voel me hier heel erg rot over. Zo, dit is mijn reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Wat is er Mai? Begrijp niet eens welk onderwerp je bedoelt waarop we zouden moeten reageren laat staan dat ik snap waarom we naar jou dictaat zouden moeten luisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ik ook niet maar heb maar even aangenomen dat het over Kabouter gaat, want Mai begrijp ik nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Dan zou Tactive ook schreeuwen Ik kopiëer slechts het item Wat boven je antwoorden blokje staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ik refereer aan Ik vind alles welkom Het speelt Een uitnodiging Open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Het lijkt me duidelijk Vat niets persoonlijk op Reageer op dit onderwerp ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Zolang je niet persoonlijk met grote letters op personen gericht aan het schreeuwen bent vind ik het allemaal prima. Ik begrijp je nog steeds niet maar dat geeft niet. Ben moe ik ga slapen. Goede nacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden