Spring naar bijdragen

Het lukt mij maar niet, binnen de perken houden is voor nu de enige optie.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien wil ik niet stoppen maar wel beperken en gecontroleerd drinken. Ik kan dat deels maar als mensen mij gaan dwingen dan niet, dan kan ik het niet. Werkt niet voor mij, ga ik sjoemelen. Ben een hele rare alcoholist.

Geplaatst

Weet ik  maar dan nog ben ik een mens, persoonlijkheid en iemand naast het alcoholisme @rosa45

Ieder zijn  eigen vorm daar aan of ermee doen en whatever.

Klink heel onverschillig maar is niet zo.

Wil geen brandmerk op mijn hoofd. Functioneer nog, de functionerende alcoholist hoor ik ook nog nog eens wel. 

Misschien moet ik maar eens goed op mijn mond=bek gaan, dat woord mag niet ws.

Maar is wel zo.

Doe zo mijn best maar hoe meer druk hoe meer.

Heb geen ouders meer en mijn beste maatje=relatie=ex=dood, zelf gevonden omdat het domme Ribw niks deed. Voel mij schuldig en zou willen zuipen maar doe het niet. Moet uit mijzelf komen.

En als het niet lukt ben ik er volgend jaar niet meer. Niet door de drank, eigen beslissing. Weet mijn broertje ook.

Stel je voor dat er geen refusal / Antabuse was @Lieke7777 dat bedoel ik. Wat dan?

Nu moet ik weer 3 keer per week komen, dat wil ik niet maar doe het wel omdat ze het willen.

Liever ben ik nog dood, de verschutting ten top.

Nu ga ik kappen, deel teveel.

Geplaatst

Ga het echt wel doen, vind mijn werk leuk en oppassen ook, dan ben ik altijd droog maar eigenlijk hoeft het voor mij niet meer.

Mijn C heeft het gemakkelijk, hoeft niks meer, weleens jaloers op. Iedereen wil leven, sommigen echt niet meer hoor.

Nu STTTTTTTTTTTTTT

Stel je voor dat je zo denkt.

Geplaatst

Bijna 30 jaar voor hem(C) gezorgd, ik weet niet eens wat het is om voor mijzelf te zorgen , alleen voor anderen, dat is het. Goede afsluitende zin voor nu. Erg kwetsbaar maar is helaas zo. Dat moet ik dus nu gaan leren. Gatverdamme op je 48 e. Niet gezond.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...