leila Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 hey smart zoals je las bij mij had ik ook een lastig moment, we doen het volgens het boekje wellicht? hoort het erbij tijdens de tijdlijn van stoppen? ik weet het niet, maar het lijkt wel allemaal op elkaar, ook van mij morgen weer een dag! meld me droog af, tot morgen leila smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Thee met gevulde speculaas..... Mooie AA bijeenkomst gehad. Wat zaken geregeld vandaag, morgen de rest. Welterusten en wellicht tot morgen. Oh, ja: succesvolle afmelding voor de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Dat is nou net wat ik nodig heb Sowhat, een bijzondere meeting gehad vanavond in een nieuwe groep, erg wennen. Afscheid genomen van mijn lief, veel verdriet bij ons allebei. Een beetje snoepen zou geen kwaad kunnen, heb alleen niets lekkers in huis. Morgen de winkel maar eens plunderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Geen drank in huis maakt het een stuk makkelijker. Had vanavond toen ik thuis kwam in een leeg huis veel trek, maar wat er niet is kan je niet lokken. 's morgens de boodschappen doen helpt mij ook om niets in huis te halen. Daarbij komt dat ik mijn motivatie weer terug heb. Droog voor de tweede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 (bewerkt) Dank je Vlok. Toch kon ik nu pas weer eens huilen. ...! Dat is toch raar en onwenselijk... ik bedoel, dat ik huilen kan alleen met drank op! Want huilen wil ik. Werkt A dan zo dat je (ik) pas voel als ik heb gedronken? Da's nie best... Morgen bespreken in therapie. Hoe diep verstopt de dingen zijn,.. ja na zoveel jaren drinken... diep ingesleten gewoontes: lang drinken; niet iets van de afgelopen 10 jaar. Ben nu ruim 62. Hoe happy kan ik nog zijn met al dat vallen en weer opstaan? En wat fijn dat er nog steeds hulpverlening is hier in dit land; ben oprecht dankbaar! En zeker ook met dit forum, al schaam ik me nu diep. 7 december 2015 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 huilen na drank was altijd makkelijk voor mij. maar ik ervaarde het later niet als echt. Nu huil ik nog zelden, maar wat er komt is wel oprecht. Ik weet niet hoeveel je gedronken hebt Smart, maar drank maakt los was er toch al zat, misschien dat je graag verdriet eruit wilt laten? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Meld me droog af, slaap zacht, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Hannah, Ik las je vandaag en je boosheid. Maar het was bij Hots niet zoals je dacht. Ik heb je een pb gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 slaapwel ik houd nog een paar uurtjes de wacht hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goeie wacht Lady Jane. Kus voor jouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ik moet er niet meer aan denken die nachtdiensten. Heb het jaren gedaan....Goede wacht Lady Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden