Spring naar bijdragen

Maandag, 7 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

hey smart

 

zoals je las bij mij had ik ook een lastig moment, we doen het volgens het boekje wellicht? hoort het erbij tijdens de tijdlijn van stoppen?

ik weet het niet, maar het lijkt wel allemaal op elkaar, ook van mij  :rose:  :rose:  :rose: morgen weer een dag!

 

meld me droog af, tot morgen

leila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nou net wat ik nodig heb Sowhat, een bijzondere meeting gehad vanavond in een nieuwe groep, erg wennen. Afscheid genomen van mijn lief, veel verdriet bij ons allebei. Een beetje snoepen zou geen kwaad kunnen, heb alleen niets lekkers in huis. Morgen de winkel maar eens plunderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen drank in huis maakt het een stuk makkelijker. Had vanavond toen ik thuis kwam in een leeg huis veel trek, maar wat er niet is kan je niet lokken. 's morgens de boodschappen doen helpt mij ook om niets in huis te halen. Daarbij komt dat ik mijn motivatie weer terug heb.

 

Droog voor de tweede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Vlok.

Toch kon ik nu pas weer eens huilen. ...!

Dat is toch raar en onwenselijk... ik bedoel, dat ik huilen kan alleen met drank op!

Want huilen wil ik.

Werkt A dan zo dat je (ik) pas voel als ik heb gedronken?

Da's nie best...

Morgen bespreken in therapie.

 

Hoe diep verstopt de dingen zijn,.. ja na zoveel jaren drinken...

 

diep ingesleten gewoontes: lang drinken; niet iets van de afgelopen 10 jaar. Ben nu ruim 62.

Hoe happy kan ik nog zijn met al dat vallen en weer opstaan?

 

En wat fijn dat er nog steeds hulpverlening is hier in dit land; ben oprecht dankbaar!

En zeker ook met dit forum, al schaam ik me nu diep.

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...