Spring naar bijdragen

terug


Cas

Aanbevolen berichten

Zeker is niet einde v d wereld . Alleen baal nu uiteraard . Ga gewoon weer verder waar ik was. Vanmorgen wel alles lekker opgeruimd straatvgeveegd en wezen hardlopen . Pak de draad weer op . Wil geen mensen terleurstellen hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Cas, balen joh. Maar ook herkenbaar. Ik heb vanaf het moment dat ik echt wilde stoppen,1 juni, twee keer een terugval gehad. Dat jij het nu echt direct weer oppakt is hartstikke goed! Wat Huttula schrijft, is dit ook weer een les. Bij mij waren de terugvallen ook waardevolle lessen en maakte me nog sterker dat ik dat niet meer wilde.

Alleen was ik vooral teleurgesteld in mezelf daarna. En daarna kwam pas de angst anderen teleur te stellen.

Succes met het opnieuw oppakken van de draad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt happiness ! Komt goed weet gelijk weer waar ik het voor doe. Zal idd ook gewoon vallen en opstaan zijn. Alleen was echt goed bezig vanaf 3/12 dan nu net dit. Kan ook de spanning zijn geweest.. Heb geluk met dat sporten van mij heb een beere conditie en dat wil ik houden. Echt super bedankt voor jullie reactie wil eerlijk blijven . Zie het maar als een uitglijder . Voor de rest blijf ik wel dingen melden hier heb het idee dat dat mij wel geholpen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Smart ,

Gaat goed met de drank,. Heb de draad gelijk weer opgepakt .,. Lekker gesport thuis voor mijn gezin er geweest. En vanmorgen fris met mijn nieuwe baan begonnen . Alleen dat valt vies tegen. Was hier voor voorman op een groot bedrijf . Daar regelde ik bijna alles. Maar wilde nieuwe uitdaging . Nu ben ik bedrijfsleider van een groot bedrijf. Alleen begin wel weer vanaf 0 is allemaal nieuw ships . Wist niet datcdat zo tegen kon vallen. Maar zal mijn best gaan doen en nuchter! Donderdag weer naar de a a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best goed hoor Cas.

De zuchtremmer Campral werkt goed vind ik.

Ik heb geen trek.

Hooguit is het nog een gek idee dat het drinken niet meer kan.

En moe zijn... dat soort dingen horen erbij en ik neem het maar voor wat het is.

Nu is het ook nog eens echt winter geworden... niks voor mij.

 

Ontzettend belangrijk dus om positieve plannetjes te maken... en dat doe ik ook wel!

 

 

Op zich - in tijden van werkeloosheid - is het wel fantastisch om een nieuwe baan te hebben!! Top!

Ik ga morgen eens aan de slag voor werk of vrijwilligerswerk!

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok super! Goed bezig een ieder geval:-) hou je taai ,. Ik geloof dat er meer uit het leven valt te halen als je het nuchter doet. Voor mij vind ik het ook raar om nooit meer te kunnen drinken . Maar wie zegt dat wellicht heus wel een keer drinken . Alleen voor nu niet. Kijk het niet te ver. Net als oud en nieuw werd ik gelijk weer! Met de neus op de feiten gedrukt . Geniet nu veel meer zonder. Ik weer verder niet precies hoe het met jou is . Maar een stukje sociaal leven helpt wel als je dat hebt. Dus dat vrijwilligers werk wat je doet is goed. Nou sterkte gaat niet vanzelf idd maar je bent goed bezig kijk maar naar de positieve dingen. Accepteer het goede :-) ltrrsss cas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even korte update ,. Begonnen met een nieuwe baan . Valt mij toch tegen daardoor veel trek gehad ook om te ontspannen . Blijf mijn refusal slikken dus drink geen alcohol . Voel mij er nog steeds prettig bij. Sinds 3/12 niks gedronken wel uitglijder gehad met oud en nieuw maar snel weer op de goede voet verder,. Heb verder ook geen feestjes of concerten op staan dus dat scheelt . Wel 2 verjaardagen van het wknd maar dan ga ik met de auto. Donderdag weer naar de A a. Voel mij wel sterker nu ik niet drink. Ook met mijn nieuwe werk,. Nu gewoon weer volhouden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe baan en je blijft overeind Cas. Dat is heel wat!

Je kijkt vooruit, maakt plannetjes, bezoekt de AA ... goed bezig man.

Ontspannen kan ook op andere manieren; die ga je ook wel vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cas, een nieuwe baan kost bergen energie.

Stoppen en naar je eigen gedrag kijken kost bergen energie.

 

Niemand wil je als watje behandelen, en ongetwijfeld ben je heel sterk (zo klink je althans, ik word altijd energiek als ik je lees)............. maar wees reëel, alles waar je mee bezig bent kost je een reserve-tank aan energie. Het is dus niet raar dat je moe bent, en zwakker staat. Het is niet raar dat je nu even alle trucs en tips moet inzetten om scherp te blijven, om veilig te blijven.

Je mag mild zijn naar jezelf. Alles hoeft niet meteen perfect te zijn, je hebt de tijd. Die tijd, dat geduld ben je waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha bedankt monster . Je hebt mij al aardig door. Geniet ook wel weer wel v die energie. Maar mijn nieuwe baan is best wel heftig. Ze zijn reorganiseren en er zit bijna alleen maar nieuw personeel . Die het gewoon bijma niet weten omdat decoude garde daar weg is. Was helemaal niet gezegd tegen mij. Komt er gewoon op neer dat ze mij daar hebben gedropt en zoek het mast uit maar je moet er voor zorgen dat het weer gaat lopen . Ben nr 8 . Zeven zijn mij al voor gegaan en vertrokken . Had het bijna na een week gezien. Maar besluit toch om het een poging te geven . En dan nog idd die drank. Moet wel zeggen dat ik er weinig trek in heb nu. Merk gewoon dat mijn hersens beter werken . Schiet ook niet echt in de stress daar . Probeer het overzicht te bewaren en met mijn verstand en ervaring ga ik het doen. Blijf schrijven jullie horen van mij:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel een optimist hoor. En meestal wel positief ingesteld dus dat scheelt . Plus snel eerlijk en een open karakter . Dat scheelt al als je dat van jezelf weet . Heb ook snel leuk contact op de werkvloer nu nog laten zien wat ze aan mij hebben. Spannend morgen ochtend vroeg vergadering dan ga ik mijn plannen vertellen en doorzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korte update , druk gehad met nieuwe baan. Viel toch tegen. Lieg niet maar er waren hele andere taken en werktijden toegezegd dan wat ik uiteindelijk moest doen. Ben er dan ook heel snel klaar mee. Vind het super jammer keek er heel lang na uit. Nu snel op zoek naar ander werk. Heb in die tussen tijd wel wat schilderopdrachten waar ik aan kan werken. Nog steeds niet gedronken . Wel 1 moeilijk moment gehad maar toen hielp mijn vrouw mij daar door heen. Ook 2 keer aa moeten missen vanwege die werktijden. Vanavond ook nog naar de nieuwe van Tarantino geweest , lache. Morgen ochtend crossloopje en maandag weer hard aan het solliciteren . Grijp niet naar fles hoop dit in iedergeval vol te houde ! Grtjes cas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Cas. Geweldig dat je vrouw je door zo'n moeilijk moment heeft kunnen heen loodsen.

Dat betekent dat jullie erover on gesprek zijn denk ik?

Naar mijn ervaring word je iedere keer dat je zo'n moment doorstaat, weer sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...