lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 dronk je ook meestal alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 4 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Ja vaak wel. Drink al vanaf mijn 13 e ben nou 39 . Mijn ouders gingen scheiden vader was alcolist maar die sloeg ons verrot thuis we zijn met ze vijgen ben de oudste . En op zondag zaten we vooraan in de kerk. Maar thuis had die losse handjes . Dus heb mij altijd verdoofd met drank . Behalve op werk dan maar daar naast veel drinke. Hoort gewoon bij mijn leven. Weet er heel goed mee te gaan. Althans dat denk ik dan . Heb geen trauma van vroeger dat is gewoon geweest spreek die man bijna nooit meer wel de rest gewoon. Alleen wil nog wel even door met leven. Soms is die rem helemaal weg dan gooi ik mij helemaal vol en gooi er nog een paar pillen of iets anders tegen aan. Dat gaat echt een keer fout. Vind het gewoon te gevaarlijk worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Hoi Cas, Er niet aan toegeven hoor. Het is het niet waard! Trouwens niet teveel denken aan de komende feestjes. Is inderdaad gemakkelijker als je bv zegt dat je niet mag drinken op medicijnen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Weet er heel goed mee te gaan. Althans dat denk ik dan . daar zit je valkuil ben ik bang. en met de zin: Dat gaat echt een keer fout. Vind het gewoon te gevaarlijk worden kun je de goede kant weer op. Zoek er hulp in Cas. Je verleden vormt je en as je het aangaat, kun je helen. Dat is gewoon geweest, dat klopt niet, gewoon: het was niet gewoon wat je mee moest maken. En wat je gaat meemaken als je de regie weer zelf kunt nemen, dat kan buitengewoon worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Vanaf je 13de je gevoel wegdrukken met drank. Is dit niet de erfenis die je van huis uit hebt opgelopen? Die erfenis heb je nog steeds last van. Gevoelens die je niet wil voelen zonder te verdoven. Zo lees ik jou... Ik kan het mis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 4 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Ga zeker hulp zoeken ben al bij de aa geweest wacht op die online behandeling ga ze anders mailen heb nog geen reactie gehad. Zoals verwacht wilde mijn zwager samen even kroegen tochtje houden. Hij blijft hier v t wknd uit Londen met vriendin. Deze afgeslagen ga zo lekker mijn bed in bedankt voor jullie reacties :-) huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 4 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Kan een erfenis zijn ,. Heb als kind na die scheiding zelfs nog bij mijn vader gaan wonen vind het zielig dat er niemand met hem mee ging. Dat was achteraf gezien geen goede zet geweest denk ik. Wil er graag hulp voor zoeke. Ben een goede gast sta altijd voor mensen klaar sociaale jongen dat wil ik uitbouwen op een gezonde manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 jij ging er wonen want vond het zielig voor hem. Een kind dat dus de rollen omdraait om er voor vader te zijn. Het had beter andersom geweest. Ik herken een deel ervan Cas, ben ook nooit echt kind geweest zo lijkt het. Niet goed. Jij en ik kunnen de rode draad hiervan doorbreken, dit mag stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Zorgzaam..naar een ander toe...hoe herkenbaar Cas. Jezelf op de tweede plaats zetten. Een mens hoort niet op de tweede plaats. En ja je bent een goede gast.. Dat blijf ook zo❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Leuk om je vandaag op de dagdraad te zien Cas! Ik draai zelf die geïrriteerdheid om naar: HAHAHA, WEG ERMEE (Alcohol) en : ik kan weer trots zijn op mezelf!! En ik kan me voorstellen dat je dat tijdens het rennen ook denkt en daar wat energie in kwijt kunt. Goede manier om tijdens die feestdagen dat ook zo te doen?! Lastig wanneer familie gewend is aan bepaalde patronen zo rond de feestdagen.... heb daar zelf geen "last" van (maar ook geen plezier). Ik weet nog niet eens hoe ik de feestdagen zal gaan invullen en met wie. Geen familiepatronen. Lukt het je om niet te drinken deze dagen? Zet m op he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ga mijn best doen , heb wel een plan en wat Gerrit ook zegt probeer het dag per dag aan te kijken. Als ik idd te ver naar voren kijkt dan krijg ik het echt benauwd. Heel veel steen zeggen dat ik stom bezig bent en dat ik dit niet wil. Dus nee dag per dag. Hoop alleen niet dat ik in een depressie kom en dat mijn gezin door onder lijd dan verpest ik echt die leuke dagen allemaal. Maar dat zie ik dan wel weer. Straks ook Sinterklaas met Fam. Gaat om de kinderen maar er kan ook veel gedronken worden dan. Heb morgen ochtend Eem wedstrijdje door de duinen dus daar wil ik fit voor zijn. Is idd wel een uitweg dat rennen. Kan moeilijk stil zitten ben altijd maar bezig . Daarom is drinken ook lekker soort van onspanning. Maar voel mij verder wel goed nu alleen dit is zo vers allemaal kan er weinig wat van zeggen ,. Bedankt voor jullie berichtjes :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Zeker bedankt pak gewoon hulp middelen . Zit ook even in de natuur serie s op tv nu samen met mijn dochters te kijken . Net heel stuk gezien over de Andes , zuid Amerika . Gaaf en stoer! Nee zal gewoon moeten afkicken dat is zeker . En idd als ik niet verslaafd was geweest dan was even stoppen helemaal geen probleem geweest nou dat is het dus wel zegt genoeg. Is gewoon nog moeilijk te geloven van jezelf dat ik een probleem heb . Alles is duidelijk maar jecwilt het niet zo snel aan jezelf toe geven . Zal er allemaal wel bij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Vandaag redelijke dag gehad , wel nog van die droom momentjes aan feestjes of andere dingetjes . Dan bedenk ik o ja daar kan ik niet gaan drinken. Ok dan denk ik nee per dag ,. Maar dat valt niet altijd mee. Onbewust denk ik er soms ineens aan en ik kan nogal dromen. 6 december 2015 bewerkt door Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Elke dag is meegenomen!! Je doet het maar mooi wel! Wat later is komt later wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ships trek ! Refusal op dus gaat niet gelukkig anders weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 gelukkig dan maar Cas trek kun je uitzitten duurt meestal niet langer dan 20 min. en anders even afleiding zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Nee druk op werk,. Heb een nieuwe baan veel zin in. Mensen waar ik nu werk vinden het super jammer maar zoek nieuwe uitdaging . Alleen baas deed moeilijk over mijn vrije dagen die ik nog heb. Was ik voor het wknd boos er over. Nu wel uitgepraat zit goed. Tijd voor onspanning ff relaxed , dus dat leek mij wel lekker met een biertje ff chillen,. Maar datckan niet daarmee dus dan ga ik zitten denken. Wordt nu wel lekker eten gemaakt daar heb ik trek in. Meestal als ik snel wa eet uit mijn werk dan ben ik die trek wel kwijt. Vind alcohol beter op lege maag altijd ,. Dus snel aan de prak! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Maar ff een cassis gedronken ff wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Weet je waar de trek vandaan komt? Waarom juist nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ha meya, denk lichte spanning en willen ontspannen . Is vaak op mijn werk na drieën . Dan denk ik lekker naar huis zo ff langs de slijterij klein flesje wiskey halen. Dan maalt dat al door mijn hoofd. Maar was blij met gister. Zit nu ook aan decrefusal dus drinken gaat niet. Heb dat paarckeer gedaan maar dan smaakt het niet! Beter dus. Komende tijd geen echte gevaarlijke momenten . V d week weer naar de a a. Alleen v t wknd verjaardag wordt altijd veel gedronken en gegeten vind het nooit echt leuk daar dus dronk ik daar altijd wat om er wat van t maken. Dus kijk daar niet echt naar uit,. Voor de rest gaat hetcwel alleen gister avond behoorlijke ruzie met mijn vrouw over een mobiele telefoon dus ben maar half 8 naar bed gegaan. Vroeger had ik wel wat anders gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Goed bezig Cas! Maarreuh, even over refusal.... Denk dat je iets anders bedoelt, een trekdemper? Want als je met Refusal drinkt, word je dood- en doodziek. Kijk het even goed na ajb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ja klopt ook refusal ging ook maar tot drie biertjes daarna lukte niet meer . Triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Och Cas als we hier met zn allen alle trieste zaken zouden gaan vertellen. Gewoon weer iets voor het lijstje: 'Zaken die je niet meer mee wilt maken' (en geloof me mijn lijst is lang) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Geen leuke lijstjes idd althans meeste daar van. Vandaag redelijke dag gehad. Net nog even bij mijn nieuwe baan geweest waar ik per 4 januari ga beginnen. Zin in maar toch wel heel spannend. Brengt toch de nodige spanning met zich mee. Rede om te drinken zou ik normaliter zeggen,. Vind het dan lastig om te ontspannen . Probeer het een beetje los te laten vandaar dat ik wat schijf hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Met een fris hoofd zal nieuw werk toch fijner zijn. En gezonde spanning blijft natuurlijk, logisch. Maar in elk geval geen angst en schuldgevoel over A gebruik. Hou vol ! Mijn ervaring van gisteren was erg vervelend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden