leila Geplaatst 5 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 5 januari 2017 Ja is prima gegaan en was een heerlijke avond Sita2, lady jane en Quinn reageerden hierop 3
leila Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 7 januari 2017 gisteren niet goed, dus we zitten allebei met spijt, maar gaan gewoon weer verder, morgen gaan we samen sporten. veel leuker!
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Geplaatst 7 januari 2017 Had je je te weinig "sterk gemaakt" tussen de oren? Ja, doorgaan..... doen!
leila Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 7 januari 2017 ik was makkelijk over te halen, maar ben er klaar mee, dat is het niet waard. dus vooral doorgaan!
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Geplaatst 7 januari 2017 Best jammer.... maar niemand heeft ooit gezegd dat ut makkelijk was Vanavond vroeg naar bed na loads of thee...? Ik wel.
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Geplaatst 7 januari 2017 Wel een idee... ja!! (ik heb ook nog 5 dvd's liggen van House of cards)
Sita2 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Geplaatst 7 januari 2017 Hai Leila, hé dus avond uit wel gelukt en toen thuis voor de bijl? Wat was het dat jullie beiden gingen drinken? In ieder geval goed om door te pakken en dan is sporten zeker een goed plan
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Geplaatst 7 januari 2017 Jammer van het uitglijden, maar het is ook een leermoment. Hoe nu verder, beter, slimmer qua aanpak. Succes.
smart Geplaatst 11 januari 2017 Rapport Geplaatst 11 januari 2017 Gaat het weer wat beter nu? En steunt het dagpact je?
Mariann Geplaatst 26 november 2023 Rapport Geplaatst 26 november 2023 Dat was ik dus 8 jaar geleden, leila. Nu mariann. Ik heb zo vaak terug gedacht aan die 8 weken alcoholvrij en hoe fijn ik mij voelde. Maar ook hoe ik daarna begon te wankelen en het niet meer voor elkaar kreeg om te stoppen. Tot precies een jaar geleden! Ik ben er nu wel gekomen en dat maakt mij trots. Geen twijfels meer zoals ik die toen had en ik ga door. Emmy, Strijkbout, Francoise en 1 andere reageerden hierop 3 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden