Cootje Geplaatst 23 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Wat zijn jullie geweldig....ik omarm jullie nu even.....echt onvoorstelbaar wat dat met mij doet Ik mag nu hardop zeggen....5 dagen....geen druppel alcohol...hele lange dagen Lees hier veel...en heb vanochtend de huisartspraktijk gebeld...en heb afspraak om 2 uur.....hier moet je altijd vertellen waarom je een afspraak wilt...en wel waarom meteen....en ik ploepte eruit...oorontsteking Dat wordt nog wat straks....ga nu maar even moet verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Succes cootje De huisarts was mijn eerste stap naar succes❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Wat steengoed dat je een afspraak hebt gemaakt! Voor je oorontsteking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 De meeste huisartsen hebben al vaker met het bijltje gehakt, Cootje. En zijn niet verbaasd en reageren meestal goed en positief. Vaak kunnen ze meer voor je betekenen dan je denkt. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Vijf dagen alweer! Voor mij waren die eerste dagen niet leuk, om het maar netjes te zeggen. Hou vol, het wordt straks makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Hallo Cootje, welkom hier! Heel goed dat je na een paar dagen lezen de stap hebt gezet om te stoppen en je aan te melden. Ik hoop voor je dat de eerste narigheid over is. Misschien dat je zelfs al een paar positieve dingen kunt benoemen aan het niet drinken, hoe klein ook. Monster en Cootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Succe Cootje bij de HA. Je kan het! Je zal zien dat het een opluchting is. Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 23 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Pffft ben helemaal even aan eind van mijn latijn Kort samen gevat gesprek huisarts was wel oké ..we gingen even heel kort door de bocht...maar ben nu al snel op mijn tenen getrapt.. Dus ligt bij mij...mijn eigen medicatie is tijdelijk verhoogt..bloeddruk was veel te hoog Bloed moeten laten prikken..morgen terug..na aanleiding van de bloedresultaten..krijg ik dan vitaminepreparaten of iets anders erbij En er komt therapie voor mij ...ook daar hoor ik morgen meer over Positieve dingen benoemen....ik rook vanmiddag Sinterklaas ......hi hi ik bedoel mandarijntje...als je de schil eraf haalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Hé Cootje, wat goed dat je geweest bent. En dag vijf alweer! Ik hoop dat je binnenkort iets kunt merken dat het soms wat makkelijker is, eventjes. Dat is dan het begin van de wending. Ik ben benieuwd naar waar de huisarts morgen op uit gaat komen voor je. Volgens mij heb ik hier van verschillende forumdeelnemers gelezen dat ze ook een te hoge bloeddruk hadden. Door niet meer te drinken is die in een aantal gevallen volgens mij gezakt en was soms de medicatie zelfs niet meer nodig. Sterkte verder, je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Welkom cootje, Wat goed dat je al een aantal dagen gestopt bent. Het rillen, koud/warm herken ik wel van het stoppen met een verslaving. Succes! Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 hoi cootje goed hoor die stap naar de huisarts, en goed van hem/haar om je medisch na te kijken. dat is een goed idee om elke dag wat positiefs te benoemen, lekker ruikt dat he die mandarijn? ik zelf had het idee dat het buiten ook lekkerder rook, weet niet of dat zo is, maar gaf lekker warm gevoel. deze dag zit er weer op, morgen weer een dag! kop op! leila Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Hoi Cootje elke stap die je zet is een positieve stap op weg naar een beter leven. Succes Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Cootje...het balletje rolt...mooie stap gezet. Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 24 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Fijn die steun van jullie Even up date huisarts. Inderdaad vitaminepreparaten gekregen...neusspray voor mogelijk insult....er zit nu een hele hoge dosering ijzer in mijn bloed...dus om de twee dagen aanprikken Krijg oproep intake gesprek psycholoog Even duidelijk ,neusspray insult, komt door mijn herseninfarct die ik heb gehad....eigenlijk mag je dan minimaal alcohol drinken Maar goed gedane zaken nemen geen keer Nog steeds geen drup alcohol gedronken....al was het gisteren wel heftig het verlangen Hou me vast aan jullie woorden lady jane en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 (...) .maar ben nu al snel op mijn tenen getrapt.. Dus ligt bij mij...(...) Wat supergoed dat je naar de huisarts gegaan bent. En dat je het volhoud om niet te drinken. Wat zijn voor jou de moeilijke momenten? (en is die snelle irritatie onderdeel van de rest schade van je herseninfarct?) Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Dat gaat hard zo, Cootje. Goed hoor. Je hebt trek gehad. Dat hoort erbij, zeker in het begin. Maar dat wordt minder en minder heftig en gaat minder vaak voorkomen. Nog even doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 super cootje, wat ga je goed, petje af hoor! Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Een hart voor onder de riem vandaag! Je doet het super! Goed dat je zo snel bij HA en psycholoog terecht kan. Je hoeft het niet alleen te doen! Succes vandaag! Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Irritatie komt door het niet meer drinken....ben heel onrustig...al is dat niet de hele dag zo..lijkt ineens op te zetten Mijn moeilijke momenten...s'avonds als ik voor de tv ga hangen...merk als het afleidend werkt...lees als het mij boeit...gaat het wel oké..maar owee als ik het echt niks vind...dan valt mij ineens op...hoevaak er in een film ,serie een wijntje wordt ingeschonken...dus ga ik dan maar aan de loop...wordt heel onrustig ect Maar dat zijn ook mijn drinkmomenten geweest...o dat klinkt goed...in verleden tijd Blijf nog even stoeien...maar de wil is er nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Mooi, Cootje. En als je wil breekt, dan moet je eens goed kijken, cq luisteren.. niet zozeer kijken/luisteren naar anderen (ook wel, hoor) maar vooral naar jezelf. Dan blijkt dat er door die gebroken wil heen nog een "diepere" wil zichtbaar is. De één noemt dat "ijzeren" wil, de ander "onvermoede" bronnen, je kunt het oerkracht noemen... hoe dan ook: als je op een dieptepunt zit blijken er zich altijd nog weer nieuwe mogelijkheden/kansen aan te dienen. Je moet dan alleen wel even peuteren en op je tanden bijten om die mogelijkheden/kansen te laten werken. Maar dan héb je ook wat.. Dat zou je "jezelf overwinnen" kunnen noemen. Er zijn er zelfs, die dat "overgeven aan een hogere macht" noemen... (ikke, bijv.) Cootje en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 er wordt ook veel gerookt, gevloekt en gejeweetweld in films Cootje hoeven we niet aan mee te doen, toch? Ikzelf verval nog wel eens in eetgedrag, ook niet fijn, en net zo gatenvullend als drinken ooit was. Ook nergens voor nodig, weet ik, dus ik mag weer eens in de actie op dat gebied. Tijd voor mijn Mindfulness cd-tjes en oefeningen. (ze zijn ook via google te vinden; lichaams-scan, mf-yoga enz) Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Wat is "gejeweetweld" LJ? Nieuw soort "ge-weld"? maar waar je geen weet van hebt? Zoiets? Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 en ik maar netjes blijven gesexed jowan maar dan noemen ze dat dus wat platter weetjewel Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 26 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2015 7 dagen droog....joepie...maar nu volhouden Als ik op deze laatste week terug kijk...wel heftig maar heel anders dan de tweeënhalve week daarvoor Dat minderen..was eigenlijk veel zwaarder..had ik de hele tijd strijd met mezelf Straks boodschappen doen....en ja ik ga een lekker taartje meenemen Akkordeon en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst 26 november 2015 Als je zeven dagen kan dan kun je acht ook. Taart is dik verdient. Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 27 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Die van de vingerhoed en emmer....komt vaak door mijn gedachte...dus die spreuk hangt nu op de wc...kan hem niet vaak genoeg tegen komen...mooie reminder Ik heb genoten van de taart....en naderhand nogeens...mijn maag en darmen ..pfft Maar ook dag 8 nu in de pocket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden