Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 november 2015


Gast Vlok

Aanbevolen berichten

"dus waarom zou ik hem terug willen halen uit een milieu waar hij verantwoord wordt opgevoedt en ook nog eens gezamenlijk

gaat, ik kan het niet alleen, blijkbaar."

 

Ik vind dit juist ook verantwoording nemen. In de situatie zoals die is, het beste voor je kind willen. En dat ook doen. Ik vind dat knap.

bewerkt door Meira
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, je bent steeds vaag....

 

Je verteld heel veel over je kind. En als mensen vragen gaan stellen is dat niet goed. En als mensen geen vragen gaan stellen is dat ook niet goed.

En een band opgebouwd met je kind op 8-jarige leeftijd. Ik merk zelf, uit eigen ervaring, dat je steeds moet werken aan die band.

Ben blij voor je dat dat bij jou goed zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was een avondmens maar ben nu door omstandigheden een ochtendmens geworden. En het bevalt me uitstekend. Ik dronk altijd 's avonds tot diep in de nacht tot ik out was. Nu ben ik om 22.00 al bezig met het slaapritueel. Lekker veilig zo. Soms nog uitschieters in de tijd doordat er visite is. Heb al bijna 2 maanden niet gedronken en ook dat bevalt me heel goed.

 

Welkom Meira.

 

 

Dank je wel.

Nou, mss ben ik dan over een jaar ook wel een ochtendmens, haha. Ik ging ook altijd te laat naar bed, was zo gezellig met een drankje op de bank...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een goede dag vandaag. De hele week vrij. Lekker wat dingen gedaan. Geen drank.

Heb nu een andere insteek. Geen afscheid nemen van "maatje" alchohol maar er voor gaan om minstens een maand niet te drinken. Dat is te overzien.

En dan hopen dat me dat zo goed bevalt dat ik voor de 2 maanden ga.

Ben wel erg wispelturig. Dan denk ik dit en dan weer dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis van werk.

Tot op bot nat geregend, dus eerst maar effe een warme doesj voordat ik aan de kook ga.

Tagliatelle met zalm en broccoli.

Wijfie,

Wat ik mij afvraag is waarom je niet erop gestaan hebt dat J. opgenomen moet worden in afwachting van de onderzoeken...

24 uurs toezicht en zeker nu jij ook zwaar overbelast bent kan daartoe een zwaar wegende reden zijn voor een huisarts om tot opname over te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na. Ik heb de dagdraad doorgelezen maar ik werd er niet heel blij van. Als je dit zou audioliseren(is dat een woord?) zou je een kakofonie van langs elkaar roepende mensen, over elkaar en hun eigen probleempjes horen.

Sterkte ErikB, komt vast goed toch?

Hopelijk morgen een wat nuttigere dagdraad

Later,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...