Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Fijn joosje, beter zo hoop ik. Hier gaat het ook goed; wel net een eetaanvalletje maar dat is weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ja hoor Mupke hier alles ook nog erg goed. Heel m'n benedenverdieping verbouwd, m'n terras is betegeld, nog steeds bij de dierenambulance en.... ja hoor nog steeds hier droog. volgende maand 6 jaar. En jij ook nog steeds adb? Wat goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Mijn gerrit. . Last van eetaanvallen nu? Hij is weer weg gelukkig en beter dat dan een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Welterusten, ik hield het vandaag ook droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Bijgelezen en zo nu en dan er wat bij geschreven. Meld me droog af. Tot morgen en slaap zacht allemaal, voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Welterusten beste mensen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 nu maar hopen dat het geld op de goede plaats terecht komt Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 dat klinkt mooi goed dat het controleerbaar is ook ik heb die sloppenwijken gezien daar ben er ooit zelfs overvallen door jongelui met machetes; die denk ik nu, geen scholing hebben gehad. laten we hopen dat er nu wat kinderen groot worden daar die niet de criminaliteit inhoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Zag Mai hier en daar, all's well here, as you presumed. Dikke tuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden