hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 wat een feestje; Turks brood, Turkse kaas, tomaat,ui, en knoflook olijven, lekker even in de oven en smullen maar. Blijft interessant om het filmpje weer eens te bekijken blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Volgende week woensdag heb ik een gesprek voor vrijwilliger bij vluchtelingenwerk, ik merk dat ik ook weer behoefte krijg om iets te gaan doen. Wie weet kan het weer als opstapje dienen voor een betaalde baan. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Mmm... Missie mislukt. Inmiddels allerlei achterstallig onderhoud aangepakt en zelfs wat voorwerk voor mijn werk morgen. Kan ik morgen bijtijds naar huis van werk. Nu effe een bakkie en daarna rondje hond voor ik ga kokkerellen. Tagliatelle met kip en courgette. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Klinkt lekker Blondie , Hier de stampot rauwe andijvie spekjes en snitzel De bovenverdieping weer degelijk en beneden klaar , tot we verder gingen met het aansluiten van het ziggo pakket . Pffff wish me luck hahahaha. Weer een dag nuchter , kriebelt enorm en erg blij met gesprek voor medicatie psygiater ben geen fan van medicatie maar na een jaar zoveel stress kan mijn koppie wel wat rust gebruiken . eet smakkelijk iedereen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Carpe, als ik je zo mag noemen... Ziggo, loose it. Genoeg negatieve ervaringen gehoord. Zonde van je energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Zit hier in mn maag met een rebelse tiener. Denkt iedere dag dat wanneer mama er niet is dat ze wel de hort op kan. En nu is mama thuis en spreekt haar daarop aan dat dat niet de bedoeling is. Duhhhhhh... Krijg je dan! Wordt een gezellig avondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Goeie avond Het lijkt wel eb en vloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Wat goed Wijfie dat je gegaan bent en dat J. is mee geweest. Nu gaat er hopelijk iets gebeuren en wordt het leven voor jou wat prettiger. Ja en als J. ook wat meer plezier krijgt in dingen dan leeft zo'n man ook op. Kan ie er ook eens tussenuit. Hoop echt dat hem dat ook gaat bevallen en hij weer wat meer plezier in het leven krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Komt door de maan Hoi Spud! En allen een welgemeende hoi! Niet zoveel toe te voegen aan alle beweging Lees zned wat Dan herken je wat Maar wat doe je eraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hee Akelei, hoi! No pressure huh! Ook niet alles tegelijk Me dunkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ja! Kwartet! Maan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ja joh, dat neemt energie Steek het in het voor jou juiste ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 (bewerkt) Ik rij nergens tegen aan Niet voor of achteruit Zelfs niet illegaal Wan hoogstnodig Dat scheelt een hoop De maan is er altijd 4 november 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Volgende week woensdag heb ik een gesprek voor vrijwilliger bij vluchtelingenwerk, ik merk dat ik ook weer behoefte krijg om iets te gaan doen. Wie weet kan het weer als opstapje dienen voor een betaalde baan.leuk Hummer! Welke functie ga je voor op gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Volhouden hè Akelei! Jij bent mijn voorbeeld... (no pressure...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Hahaha... Ik ga hier opslomen, en hopen op een goede nachtrust. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 En lekker slapen hé Akkie. Dan ben je morgen misschien weer fit en voel je je weer wat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 leuk Hummer! Welke functie ga je voor op gesprek? Als maatschappelijk begeleider, Happiness Happiness reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Pfff, avond alleen, ik heb trek. ik ga maar een film kijken en een bak koffie nemen. Dag 4 zit er bijna op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Succes. Is een leuke functie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ben jij daar bekend Happiness? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 JB delen met Aak dan maar hummer ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Haha duurde even voordat het kwartje viel LJ. Maar ben niet zo gek op JB. Netflix dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Yes Hummer, andere regio hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Zeker leuke functie hummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden